اجرای سقف متحرک مرغوب

اجرای سقف متحرک مرغوب

اجرای سقف متحرک مرغوب


اجرای سقف متحرک مرغوب

اجرای سقف متحرک مرغوب ، سقف متحرک بهترین وسیله برای سرپناهی برای شما و خانواده اتان برای لذت بردن از اوقات فراغت است.

سقف متحرک ، سقف برقی ، سقف جمع شو ، سقف جمع شونده کارایی آن ها بر یک اساس است یعنی همه ی آن ها به صورت برقی باز و بسته می شوند و نیازی به نیروی دستی ندارند پس میتوانید با یک ریموت که در زمان نصب تحویل شما میدهند آن را باز و بسته کنید.

سقف متحرک چه کارایی دارد ؟

سقف متحرک را میتوانید در نقاطی از حیاط که بلا استفاده است و از آن استفاده ای نمیکنید نصب و اجرا کنید و زیر سایه ی آن به استراحت بپردازید. و یا میتوانید در کنار استخر نصب کنید هم باعث زیبایی می شود و هم شما میتوانید بدون تابش نور آفتاب با آرامش خاطر استراحت کنید.

آیا میتوان به سقف متحرک آپشن های دیگری اضافه کرد ؟

باید بگویم بله ، میتوانید از ال ای دی های رنگی استفاده کنید و روشنایی در شب داشته باشید ، یا میتوانید نور پردازی کنید یعنی با کمک یک ریموت میتوانید نور زیر سقف متحرک خود را به هر رنگی که میخواهید در بیاورید ، همچنین میتوانید با گذاشتن سنسور باد از شر باد های شدید خلاص شوید یعنی سقف متحرک وقتی باد های شدید می آید به طور کامل باز میشود و جلوی باد را میگیرد.

برای سفارش سقف متحرک به کدام شرکت مراجعه کنیم ؟

برای سفارش سقف متحرک میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سقف متحرک و سقف برقی سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در تمام نقاط ایران شعبه دارد هیچ نگران نباشید ، برای مشاهده ی نمایندگی های فعال شهر خود میتوانید به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید. 

همچنین میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها نمونه کارهای جذابی که توسط سایبان متین اجرا شده است را مشاهده نمایید.

سایبان متین در انتظار اجرای پروژه های شماست هرچه سریعتر پروژه های خود را به آن ها اعلام کنید.

اخبارسقف متحرک

اجرای سقف متحرکسقف برقیسقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *