اجرای سقف متحرک ویلا گیلار

اجرای سقف متحرک ویلا گیلار

اجرای سقف متحرک ویلا گیلار


اجرای سقف متحرک ویلا گیلار توسط سایبان متین

اطلاعات راجع به سقف متحرک ویلا گیلار : 

اجرای پروژه گیلار ابعاد 18 در 8

در شهر چابکسر

توسط سایبان متین با همکاری نماینده محترم گیلان

با قابلیت نور پردازی عالی

عکس های مختص به این پروژه را در ادامه مشاهده کنید و همه ی این عکس های توسط نماینده ی سایبان برقی گرفته شده :

عکس های به کار رفته اجرای سقف متحرک ویلا گیلار در شهر گیلان را مشاهده کردید که به صورت حرفه ای توسط نماینده ی محترم سایبان برقی متین در رشت اجرا شده است.

 سقف متحرک جهت ایجاد فضا های جدید در منازل مسکونی به منظور ایجاد مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در خدمت اهالی خانواده قرار میگیرد.

سقف متحرک نصب شده برای ویلا باعث می شود که شما در اوقات فراغت خود بدون هیچ نگرانی میتوانید زیر سقف متحرک بنشینید و چایی داغ را با نگاه به دور دست ها بنوشید.

در هنگام شب هیچ نگران این نباشید که نمیتوانید زیر سقف متحرک بنشینید چون با نصب ال ای دی های کوچک میتوانید نور پردازی کنید و محیط زیر سقف متحرک را روشن کنید.

اجرای سقف متحرک ویلا گیلار را که در عکس مشاهده کنید میبینید که ال ای دی های کوچکی که به کار رفته کاملا محیط زیر سقف متحرک را روشن کرده است و هیچ مشکلی در شب ندارد.

برای مشاهده ی پروژه های بیشتر میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید و پروژه های سایبان برقی متین را مشاهده کنید.  همچنین برای مشاهده ی نمایندگی های سایبان متین میتوانید به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید . 

برای سفارش سقف متحرک ، سقف برقی ، سقف جمع شونده ، سقف جمع شو در انواع مدل ها و طرح های گوناگون میتوانید با راه های ارتباطی سایبان متین در تماس باشید :

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

اخبارپروژه سقف متحرکسقف متحرک

سقف جمع شوسقف متحرکفروش سقف برقیفروش سقف متحرکقیمت سقف برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *