انواع پارچه های سایبان برقی

انواع پارچه های سایبان برقی

انواع پارچه های سایبان برقی


آشنایی با انواع پارچه های سایبان برقی

نقش پارچه سایبان مرغوب و بادوام ، در کیفیت سایبان و دوام انواع سازه های سایه بان دار بسیار حیاتی است .

اگر تولید‌کنندگان سایبان ها و فروشندگان سایه بان ، انتخابی هوشمندانه و دقیق در زمینه پارچه مناسب سایه بان داشته باشند ، می‌توانند در خرید سایه بان  و استفاده از آن ، خاطره ای دلچسب و ماندگار برای مشتریان سایبان با طرح های جدید بجا بگذارند.

نور خورشید دارای طیف رنگ های مختلفی می باشد و فرکانس های متفاوتی دارد . فرکانس های بالا ممکن است در پاره ای مواقع مشکل ساز شوند . این فرکانس ها می تواند به اجسام آسیب بزند و آن ها را تخریب کند . برای هر سری از وسایل سایبان های مخصوص طراحی شده است که باعث می گردد عمر این اجسام بیشتر شود و در مقابل نور مدت زمان بیشتری را تحمل کند .

پارچه های سایبان

اصولا پارچه سایبان برقی,  متشکل از انواع پارچه از قبیل پارچه PVC که به آن بنری یا کانتینری که البته با ضخامت مختلف جهت کاربردهای متفاوت است نیز گفته میشود.

این نوع پارچه سایبان جهت استفاده در سایبان برقی که در مناطق باران خیز و شرجی هستند می باشد.

سایبان با پارچه PVC بیشتر در جهت عدم نفوذ باران و رطوبت به زیر سایبان می شود که این نوع پارچه سایبان دارای رنگ بندی با تنوع بالایی است و قابلیت چاپ متن, لوگو, عکس و انواع چاپهای لیزری را دارا می باشد.

همچنین نوع دیگر از این نوع پارچه سایبان وجود دارد که اصولا به آن پارچه خلبانی نیز میگویند. این نوع پارچه سایبان از وزن بسیار کمی برخوردار است که باعث طول عمر بالای سایبان و چتر میشود.

نوع دیگری از پارچه سایبان پارچه برزنت هستند که در طرحهای زیبایی به بازار ایران عرضه میگردد که دارای ضخامت و وزن های متفاوت جهت کاربردهای مختلف هستند که این پارچه سایبان را از دیگر محصولات متمایز مینماید.

 

ما پارچه های سایبان برقی ها را از بزرگترین شرکت تولید کننده انواع پارچه های سایبان خاورمیانه تامین میکنیم که از بهترین کیفیت ها برخودار هستند.

برای خرید و سفارش از طریق را های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

اخبارسایبان برقی

انواع پارچه سایبان برقیانواع پارچه های سایبان برقیسایبان برقیقیمت سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *