خرید سقف متحرک ارزان

خرید سقف متحرک ارزان

خرید سقف متحرک ارزان


خرید سقف متحرک ارزان از سایبان برقی متین 

خرید سقف متحرک ارزان از بهترین شرکت تولید کننده جهت ایجاد فضا های جدید در منازل مسکونی به منظور ایجاد مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در خدمت اهالی خانواده قرار میگیرد.

سقف متحرک این امکان را به صاحبان کسب و کار میدهد تا فضای بیشتری جهت ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشند.سقف متحرک همچنین میتوان در ادارات برای ایجاد فضای VIP جهت برگزاری جلسات خاص و پذیرایی از افراد و مهمانهای ویژه استفاده نمود.

در برخی موارد جهت پوشش استخر و جهت محیا نمودن استخر برای استفاده 4 فصل از آن ایجاد میگردد.پارچه های با کیفیت و طرحهای متفاوت میتواند باعث روشنتر و متفاوت جلوه دادن محیط داخلی سقف گردد.

دور تا دور سقف متحرک به وسیله شیشه های متحرک میتواند پوشیده شود سیستم تخلیه آب یکپارچه سقف متحرک پارچه ای هرگونه بارش جوی را از سیستم خارج میکند ضمن اینکه خود پارچه نیز ضد آب میباشد.

سقف برقی برای کاربری های مختلفی استفاده می شوند. سقف برقی ها به سبب سبکی سازه و همینطور دوام پارچه و نوع سیستم حرکتی ،محصولی به صرفه اقتصادی می باشد. همچنین سقف جمع شو از لحاظ معماری مناسب برای فضاهای بدون کاربری اقتصادی می باشند.

در اجرای سقف جمع شونده با توجه به اینکه در ایران تنوع آب و هوایی وجود دارد باید برای هر منطقه از متریال خاص مقاوم منطبق با شرایط همان منطقه استفاده کرد.

سقف متحرک با قابلیت اضافه کردن شیشه های متحرک می تواند به عنوان یک اتاقک کاملا عایق و هوابند استفاده شود. برای مشاهده ی نمونه های اجرا شده توسط سایبان برقی متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

تماس با سایبان متین برای خرید سقف متحرک

برای خرید سقف متحرک ارزان میتوانید با شرکت تولید کننده انواع سقف برقی ، سقف جمع شونده ، سقف جمع شو ، سایبان متین در ارتباط باشید :

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارسقف متحرک

سقف برقیسقف متحرکسقف متحرک ارزانقیمت سقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *