ساخت انواع سایبان پارکینگ

ساخت انواع سایبان پارکینگ

ساخت انواع سایبان پارکینگ


ساخت انواع سایبان پارکینگ خانگی و اداری

ساخت انواع سایبان پارکینگ ، سایبان پارکینگ در مکان های مختلف اجرا و قابل نصب است که میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده در ارتباط باشید و پروژه ی مورد نظر خود را به آن ها اعلام کنید.

از سایبان پارکینگ می توان برای مصارفی از قبیل موارد زیر استفاده کرد:

*سایبان پارکینگ خودرو در منازل

*سایبان پارکینگ ویلا

سازه هایی با طراحی های جذاب و زیبا و متناسب با محیط پیرامون که اغلب برای مراکز و ساختمان های بزرگ مسکونی،اداری ، تجــــــاری و هـــــتل ها استفاده می شوند و همچنین علاوه بر زیبایی و نما ، در برابر باران ، برف ، تگرگ و همچنین فضولات پرندگان کاربرد دارد .این سازه ها مخصوص درب ورودی اصلی ساختمان ها و یا برای تراس و پنجره های بزرگ می باشد.

اجرای سایبان پارکینگ برای محوطه و محلهایی نظیر پاسیو ، حیاط خلوت . گلخانه و یا نورگیر های سالن و سوله های بزرگ متناسب با نوع ، وسعت و بودجه می باشد که میتوان از انواع پوشش ها بهره جست .

برای محافظت از تجهیزات و تاسیساتی که معمولا بر روی پشت بام ها نصب میشوند بهترین و ارزان ترین راه ایجاد و ساخت یک سایبان مستحکم و با عمر طولانی است که در مقابل باد و طوفان . برف و باران . سرما و گرما و دیگر عوامل آسیب رسان مقاومت بالایی داشته باشد.

تجهیزات و تاسیساتی که بر روی پشت بام نصب می شوند بیشتر در مقابل عوامل جوی در معرض خطر و آسیب دیدگی میباشند و همچنین چون در فضایی دور از رفت و آمد نصب هستند کمتر می توان از احوالات این نوع از سیستم ها آگاه شد پس باید به نوعی ساخته و اجرا شود که احتمال خراب شدن را نداشته باشد.

میتوانید با سایبان برقی متین در ارتباط باشید تا بهترین سایبان پارکینگ از نوع سازه و مدل آن داشته باشید ، سایبان متین در تمام ایران شعبه دارد که با مراجعه به نمایندگی ها میتوانید نماینده های شهر خود را مشاهده کنید.

از پروژه های سایبان متین در خصوص سایبان پارکینگ هم با مراجعه به قسمت پروژه ها دیدن کنید. 

 

اخبارسایبان پارکینگ

ساخت انواع سایبان پارکینگسایبان پارکینگقیمت سایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *