سایبان برقی با قیمت کارخانه

سایبان برقی با قیمت کارخانه

سایبان برقی با قیمت کارخانه


سایبان مغازه با قیمت کارخانه ای

اگر شما هم از سایبان برقی استفاده میکنید در هر زمینه ای مثل مغازه و حیاط و…. به خوبی از فواید آن آگاه هستید و به چشم دیده اید که سایبان برقی به جزئی حدا نشدنی از فضای باز که مورد تابش مستقیم نور آفتاب قرار گرفته اند تبدیل شده است.  پاسیو و بالکن ها ، استخر های سرباز ، ویلاها و حیاط ها ، سر درب ویترین مغازه ها و درب مغازه و … و حتی به عنوان پارکینگ برای خودروها از سایبان برقی استفاده می شود.

سایبان برقی انواع بسیار مختلف و رنگ بندی های جدابی دارد که نمیتوان آن ها را نادیده گرفت و هماهنگ شدن با هر فضا و مکانی را میتوان از خصیصه های مثبت سایبان برقی دانست. سایبان برقی انواع و اقسام گوناگونی داشته و با شرایط مشتری تطبیق داده میشود . با توجه به این گوناگونی ها در انواع و اقسام سایبان برقی ها قیمت آن ها نیز با هم تفاوت پیدا میکند. زیرا در متریال های به کار رفته در آن تنوع وجود دارد. اکثر پارچه هایی که برای ساخت سایبان برقی مورد استفاده قرار میگیرند اکریلیک بوده و برای مقاومت در برابر نور خورشید طراحی شده و همچنین این پارچه های بکار رفته در سایبان برقی در برابر پارگی، سایش و رنگ پریدگی مقاوم هستند. طول عمر مفید پارچه های سایبان برقی میان 10 تا 15 سال است.

خرید سایبان برقی با قیمت کارخانه از ما

سایبان متین هر آپشنی که شما بخواهید و قابل نصب بر روی سایبان برقی شما باشد برایتان به راحتی نصب خواهد کرد ، بنابراین میتوانید یک سایبان برقی با چند آپشن مختلف و کاربرد مختلف داشته باشید. مل افزودن چشمه های نوری به سایبان برقی برای ایجاد فضایی روشن. برای مشاهده ی نمونه های کار شده توسط سایبان برقی متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید. شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای وصل شدن به نمایندگی شهرخود به  صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباط با فروشگاه متین :
02122361050 ، 02122361051 ، 02122361052

اخبارسایبان برقی

سایبان برقیسایبان برقی ارزانعکس سایبان برقیقیمت سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *