سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟

سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟

سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟


سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟

اگر نسل اولیه سایبان‌ ها با کمک چوب و یک گونی یا لایه پلاستیکی ساخته می‌ شد، امروزه سایبان برقی تبدیل به تکنولوژی جدیدی شده که بعضی از شرکت‌ ها آن ها را به شکل عالی اجرا می‌ کنند.

سایبان‌ های برقی شامل استفاده از بعضی تجهیزات خاص هستند که فرد می‌ تواند براحتی نحوه حرکت آن ها را کنترل کرده و فضای مورد نظر خود را به دلخواه پوشش دهد. در واقع در این حالت شما سایبان ثابتی ندارید، بلکه می‌ توانید با توجه به وضعیت آفتاب یا شرایط بارندگی، تغییراتی در آن بوجود بیاورید.

سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟

سایبان برقی را از کجا بخریم؟

شرکت تولید کنننده و فروشگاه انواع سایبان برقی متین از معتبر ترین و بزرگ ترین شرکت های فروش سایبان برقی در سطح خاورمیانه میباشد . این سایبان ها طبق بودجه و سلیقه شما تولید میشوند و با کمک ما در محل مورد نظر نصب میشوند.

این مجموعه با بهره مندی از ابزار جدید ، سالها تجربه و توجه به انتقادات و پیشنهادات مشتریان و مخاطبان همیشه توانسته است پله های موفقیت را طی کند.

همچنین سایبان متین برای این که مشتریان بتوانند بدون دردسر و سختی سایبان مورد نظر خود را خریداری کننند ، مشاورینی مجرب و کاربلد را در اختیار مخاطبان گذاشته است که می توانید به رایگان با آنها در زمینه خرید انواع سایبان و هزینه ها به مشورت بپردازید . ( حضوری و آنلاین )

سایبان برقی متین ارائه دهنده انواع سایبان و سقف برقی نمونه کار های زیادی اجرا کرده است که بعضی از آنها را در قسمت پروژه ها با شما به اشتراک گذاشته ایم.

سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟

در خرید و انتخاب سایبان برقی توجه به اجزا و قطعات میتواند شما را تا حد زیادی به آن چه می خواهید نزدیک کنید . با ما همراه باشید تا اجزای سایبان را با هم بشناسیم.

اجزای سازه ی سایبان برقی

۱- چادر سایبان برقی : چادر سایبان های برقی از سه مدل تشکیل شده اند.

برزنتی: نوع جدیدی از پارچه های برزنتی میباشد. که بسیاری از مردم مورد استفاده قرار میدهند. پارچه های زیر طرحها و رنگهای مختلف برزنت میباشد.

فلکسی: این نوع پارچه نوع دیگری از پارچه های مطرح در ساخت سایبان هاست که امکان چاپ تبلیغات در سازه آن ها وجود دارد.

ترانزیتی: سایبان های ترانزیتی نسل جدیدی از سایبان برقی میباشد که میتوان به انواع رنگهای این نوع از سایبان اشاره کرد.  از طرفی قابلیت شستشوی این نوع از چادرها به طول عمر سایبان برقی شما کمک زیادی میکند.

۲- بازویی: بازویی های شرکت سایبان برقی تک کاملا تولید داخل کشور میباشد. و با استفاده از الگو های خارجی در بالا ترین کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.
این بازویی ها از بازشوی ۲ متر و ۲۰ سانتی تر تا ۲ متر و ۸۰ سانتیمتر باز میشوند. که به سایبان برقی شما کمک میکند راحت تر باز و بسته شود. در داخل بازویی سایبان برقی از فنرهای درجه یک و مرغوب استفاده شده است.
تا فرایند باز و بسته شدن سایبان شما را با نرمی و آرامی مواجه کند. این بازویی ها در رنگ سفید موجود هستند و قابل استفاده شرکت های سایبان و تولید سایبان میباشند.

۳- موتور برقی سایبان برقی : موتور توبلار که در هنگام بسته شدن کامل هیچ گونه فضای اضافه ای را اشغال نخواهد نمود.

سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی یکی از مواردی است که احتمالاً تا روز مذاکره با شرکت برای شما در ابهام است. البته این یک موضوع کاملاً طبیعی در بازار است که قیمت محصولات از قبل ثابت نبوده و تحت تأثیر شرایط اقتصادی قرار دارد. بنابراین اگرچه ممکن است با یک شرکت تماس بگیرید و یک قیمت مشخص به شما بدهند، اما باز هم انتظار تغییر قیمت را داشته باشید.
بطور کلی قیمت سایبان برقی تحت تأثیر فاکتور های مختلفی قرار دارد و این موجب می‌ شود که با قیمت‌ های متفاوتی مواجه شویم.
سبک انتخاب شده برای پیاده سازی سایبان
جنس پوشش سایه بان
کیفیت پروفیل آلومینیوم و پروفیل فلزی
سیستم الکتریکی بکار رفته در سایبان
سیستم حرکتی
دستمزد نصاب یا هزینه نصب سایبان

ما در همه شهر های ایران نمایندگی های فعال خود را برای تسهیل خدمات رسانی مستقر کرده ایم . همچنین مشاوره رایگان در این مجموعه در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

اخبارسایبان برقی

خرید سایبان برقیسایبان برقیسایبان برقی ارزانقیمت سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *