سایبان برقی همه چی تمام

سایبان برقی همه چی تمام

سایبان برقی همه چی تمام


سایبان برقی همه چی تمام

سایبان با متد روز میتواند کاربردی ترین وسیله برای شما باشد چون میتوانید آپشن های زیادی به سایبانتان اضافه کنید.
مثلا میتوانید به سایبان متحرک خود ال ای دی اضافه کنید و یا از سنسورها کمک بگیرید.

سایبان برقی می تواند دارای یک موتور برقی و همچنین سنسور بادی هم باشد. موتور برقی برای باز و بسته شدن سایبان برقی استفاده می شود ودارای یک ریموت کنترلی است که با آن شخص می تواند آن را به راحتی باز و بسته کند.

همچنین اگر این موتور برقی خراب شود یا دچار مشکل برقی شود یک دسته زاپاس دارد که شما می توانید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید. موتور به صورت نامرئی است به معنای اینکه شما موتور را نمیبینید موتور زیر سقف سایبان برقی جایگذاری شده است. سایبان برقی قابلیت این را دارد که در محیط های مختلف برای بهره گیری های مختلف نصب شود.

خرید سایبان برقی همه چی تمام

چاپ لوگوی مورد نظر خودتان هم به راحتی روی پارچه سایبان مغازه چاپ می شود آن هم با بالاترین کیفیت بدون هیچ کمرنگ شدن و یا از بین رفتن لوگو بعد از مدت های طولانی ، چون سایبان متین با بهترین کیفیت لوگوی شما را به چاپ می رساند.

برای سایبان میتوانید با گروه سایبان متین در ارتباط باشید همچنین سایبان متین شعبه های گوناگونی در سراسر ایران دارد که میتوانید برای اطلاع از نمایندگی ها و شعبه های سایبان متین به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید ، همچنین میتوانید از نمونه پروژه های سایبان متین در قسمت پروژه ها دیدن کنید.

راه های ارتباطی با سایبان متین جهت سفارش سایبان مغازه :

تلفن : 50 10 36 22 021
51 10 36 22 021
52 10 36 22 021
تلفن همراه : 32 77 100 0912
تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارسایبان برقی

خرید سایبان برقیسایبان برقیقیمت سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *