سایبان برقی کنار استخر

سایبان برقی کنار استخر

سایبان برقی کنار استخر


سایبان برقی کنار استخر اجرا شده توسط سایبان برقی متین

مشخصات پروژه ی سایبان برقی کنار استخر :

سایبان برقی کنار استخر اجرا شده توسط نماینده محترم بابل جناب آقای رنجبر

اجرای سایبان به صورت عمودی

پارچه کرم pvc

نصب سایبان به منظور جلوگیری از مشرف بودن استخر

 

(همه ی عکس های به کار رفته توسط سایبان برقی متین اجرا شده است )

سایبان برقی کنار استخر اجرا شده توسط سایبان برقی متین با استفاده از بهترین پارچه و رنگ بسیار ملایم کنار استخر به صورت عمودی نصب شده است که کمترین شرکت سایبانی وجود دارد که بتواند همچین سایبان برقی را به اجرا برساند و به هر شرکت تولید کننده ای پیشنهاد بدهید از زیر کار در میروند.

سایبان برقی متین با بهترین متد سایبان برقی کنار استخر را نصب کرده است و باعث شده است که از مشرف شدن به دید اطراف جلوگیری شود .

سایبان برقی اجرا شده با بهترین پارچه سایبان از جنس PVC  که بهترین پارچه برای سایبان است به کار رفته شده ، پارچه ی پی وی سی از اشعه ی مضر شدید آفتاب جلوگیری می کند ، از نفوذ آب به پارچه سایبان هم جلوگیری می کند. رنگی هم که به کار رفته به عنوان یهترین رنگ سایبان است و افرادی که داخل استخر هستند با مشاهده ی آن آرامش دو چندانی میگیرند.

همانطور که میبینید سایبان برقی متین در تمام کشور ایران شعبه دارد و شما میتوانید برای سفارش سایبان برقی با هر اندازه و هر ابعادی و رنگی که میخواهید سفارش دهید و با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید.

برای مشاهده ی نمایندگی های سایبان برقی متین میتوانید به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید تا از نمایندگی های سایبان متین اطلاع پیدا کنید و همچنین از کارفرمای آن منطقه مطلع شوید .

همچنین برای مشاهده ی نمونه های کار شده توسط سایبان برقی متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا از پروژه های اجرا شده دیدن نمایید.

برای سفارش بهترین سایبان برقی میتوانید با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید :

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارپروژه سایبان برقیسایبان برقی

سایبان برقیسایبان متینقیمت سایبان برقیهزینه ی اجرای سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *