سایبان پارکینگ با کیفیتی متفاوت

سایبان پارکینگ با کیفیتی متفاوت

سایبان پارکینگ با کیفیتی متفاوت


خرید سایبان پارکینگ با کیفیتی متفاوت

همانطور که میدانید در تمام فصول سال خودروها نیاز به سایبان دارند.
سایبان پارکینگ با کیفیتی متفاوت  ، پارک کردن خودروها در نور مستقیم آفتاب در تابستان سبب ایجاد گرمای بسیار شدید در داخل خودرو می شود و در پاییز و زمستان با شروع فصل بارندگی خودروها دچار یخ زدگی و کثیف شدن بر اثر باران می شوند .

سایبان پارکینگ به عنوان مهم ترین سایبان برای خودروی شما است ، اگر پارکینگ ندارید هیچ نگران نباشید با نصب سایبان پارکینگ یک پارکینگ متحرک  برای ماشینتان درست کنید.

سایبان پارکینگ ، با طراحی های جذاب و زیبا و متناسب محیط پیرامون که اغلب برای مراکز و ساختمان های بزرگ اداری و مسکونی ، تجاری و هتل ها مورد استفاده قرار میگیرند.

به جز زیباتر نشان دادن مکان سایبان پارکینگ برای مقاومت از فضای تحت پوشش خود از باران ، برف ، تگرگ و همچنین فضولات پرندگان کاربرد دارد .این سازه ها مخصوص درب ورودی اصلی ساختمان ها و یا برای پنجره های بزرگ و تراس هستند و قابلیت نصب انواع پوشش ها شیشه سکوریت ، پلی کربنات تخت (مشابه شیشه) ،پی وی سی و یو پی وی سی را دارا میباشد .

اجرای سایبان پارکینگ با متد روز ، یعنی استفاده از پارچه ی سایبان با بهترین کیفیت که خودروی شما را در برابر همه ی عوامل طبیعی محفوظ نگه می دارد.

برای مشاهده ی نمونه کار های اجرا شده سایبان پارکینگ توسط سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

سایبان متین در تمام شهر تهران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نمایندگی ها سایبان متین به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

سایبان متین در زمینه ی تعویض سایبان برقی کهنه به سایبان برقی جدید هم فعالیت دارد.شما میتوانید به رایگان با این مشاوران مذاکره کنید و بهترین سایبان پارکینگ را برای خود سفارش دهید.

راه های ارتباطی با سایبان متین :

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲
تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب

اخبارسایبان پارکینگ

خرید سایبان پارکینگسایبان پارکینگسایبان متینقیمت سایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *