سایبان پارکینگ ریموت دار

سایبان پارکینگ ریموت دار

سایبان پارکینگ ریموت دار


سایبان پارکینگ ریموت دار سایبان برقی متین

سایبان پارکینگ ریموت دار یکی از سایبان های مهم و کاربردی در فضاهای باز میباشد که به علت مزیت های عالی فراگیر شده و مشتریان را به خود جذب کرده است.

سایبان پارکینگ یک نوع از سایبان ها است ، همانطور که از نامش پیداست برای حفاظت از خودرو در مناطق باز به  کار میرود.

وظیفه سایبان پارکینگ ریموت دار ، حفاظت از فضای تحت پوشش خود از تابش های شدید روزانه آفتاب و اشعه های مضر آفتاب بوده که باعث گرم شدن ماشین و رسیدن آسیب به آن میشود.

با وجود سایبان پارکینگ ریموت دار علاوه بر مقاومت در برابر آفتاب و گرمای آن ، شما میتوانید از رطوبت های برف و باران جلوگیری کنید و همچنین شیره درختان و فضولات پرندگان نمیتوانند به خودرو شما راه پیدا کنند.

سایبان پارکینگ در طرح ها و انواع مختلف تهیه میشود تا بنا بر شرایط آب و هوایی مشتری و همچنین مطابقیت دادن با سلیقه مشتری ساخته شود.

این سایبان پارکینگ ها با توجه به این که باید ساعت های طولانی زیر نور آفتاب قرار بگیرند ،  امکان دارد در بارندگی و بارش برف و تگرگ های سنگین به آنها برخورد کند ، باید کیفیت مناسب و سازه محکمی را داشته باشند.

سایبان متین با داشتن کادر فنی فعال و زبده و مشاورانی مجرب توانسته است در جهت انتخاب بهترین نوع سایبان پارکینگ و شناخت بهترین اجزا برای ارائه یک سایبان پارکینگ ریموت دار با کیفیت و محکم به مشتریان بهترین خدمات را ارائه دهد.

میرسیم به مهمترین سازه  سایبان پارکینگ که پارچه به کار رفته در آن است که باید بنابر شرایط محل زندگی مشتری انتخاب شود ، برای انتخاب بهترین پارچه میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کنید.

برای خرید بهترین سایبان پارکینگ ریموت دار میتوانید با راه های ارتباطی سایبان متین در ارتباط باشید :

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب

 

اخبارسایبان پارکینگ

سایبان پارکینگسایبان پارکینگ ارزانسایبان پارکینگ با کیفیتقیمت سایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *