سایبان چتری برای فروشگاه مبلمان در اربیل

سایبان چتری برای فروشگاه مبلمان در اربیل

سایبان چتری برای فروشگاه مبلمان در اربیل


سایبان چتری برای فروشگاه مبلمان در اربیل ( نمونه کار)

با وجود نیاز بدن به نور آفتاب، گاهی اوقات آفتاب می‌ تواند سلب آرامش کند. در چنین شرایطی یک سایبان چتری از شرکت سایبان متین به راحتی آسایش مورد نیاز شما را فراهم میکند.
سایبان چتری سایه بزرگی در زیر خود ایجاد میکند که شما و همراهان تان میتوانید از آن استفاده کنید. این نوع سایبان بر روی یک پایه قرار خواهد داشت. قسمت پایین ستون چتر دارای نوک تیزی است که در زمینهای شنی یا ماسه ای نیز میتواند در زمین فرو رفته و به راحتی نصب شود باز و بسته شدن این نوع سایبان مانند یک چتر معمولی انجام میشود با این تفاوت که اندازه سایبان بسیار بزرگ تر از چتر است به راحتی انجام میشود و سایه بزرگتری نیز دارد و بعلاوه بر روی یک مکان بصورت موقت ثابت خواهد شد.

انواع سایبان چتری

اگر بخواهیم از ویژگی های منحصربفرد سایبان چتری صحبت کنیم این ویژگی ها شامل سهولت باز و بست، قابلیت تنظیم سایز، انتهای نوک تیز جهت فرو کردن در زمین و جنس ستون‌ های فلزی سبک میباشند.

البته مدلهای مختلف سایبان چتری وجود دارد که در بعضی از آنها تعدادی از ویژگی های فوق الذکر متفاوت است. وابسته به نوع آلیاژ های چتر ها، سازه های متفاوت سبک و سنگین در سایبان چتری استفاده شده اند. البته مدلهای مختلف کاربرد های متفاوت نیز دارند که نصبشان متناسب با همان کاربرد آنها میباشد.

از لحاظ ثابت و متحرک بودن، سایبان چتری یک سازه ثابت و متحرک بحساب می آید زیرا به راحتی جابجا شده و تغییر زاویه آن آسان است هم چنین میتواند در یک مکان نصب شده و بصورت ثابت از آن استفاده شود. پارچه های مورد استفاده در سایبان های چتری شامل چندین نوع به قرار زیر میباشند: پارچه های نخی و برزنتی الیافی، پارچه های خلبانی و نانو پارچه های برزنتی PVC.

سایبان چتری برای فروشگاه مبلمان در اربیل

تصاویری که در این متن می بینید همگی از نمونه کار های اجرا شده سایبان چتری ارسالی نماینده محترم اربیل عراق آقای کاوه میباشد که توسط شرکت سایبان متین ساخته شده است. صاحب این سایبان چتری ، با استفاده از سایبان چتری نمونه مبلمانهای خود را در فضای باز قرار داده است و به این جهت از سایبان چتری کمک گرفته است تا محصولاتش زیر نور آفتاب خراب و پوسیده نشوند. هم چنین بخشیدن شیکی با اسفاده از سایبان سبب جذب مشتری خواهد شد.

ما پروژه های زیادی داریم که بعضی از آنها را در همین سایت با شما به اشتراک گذاشته ایم جهت دیدار از آنها به قسمت پروژه ها مراجعه نمایید.

سایبان چتری برای مکان های تفریحی

بعضی از سایبان های چتری دارای پایه کنار و دایره شکل با قطر مشخص میباشند که به راحتی میتوانند میزهای چهار تا شش نفره را پوشش دهند. از فلز آلومینیوم نیز بعلت استحکام و وزن اندک جهت بدنه و اتصالات این نوع سایبان استفاده میشود که علاوه بر دو مزیت فوق، ضد زنگ نیز میباشد. ضد زنگ بودن آلومینیوم، باعث میشود که به راحتی بتوان از سایبان چتری در فضای باز و سواحل و جنگل و سایر مناطق مرطوب و حتی زیر باران استفاده کرد. در بعضی از انواع سایبان های چتری زاویه و ارتفاع قابل تغییرند و مکانیزم باز و بسته شدن آنها، دسته قرقره ای و کاملا ساده میباشد. پس اگر صاحب یک مکان تفریحی هستید شک نکنید که فراهم کردن سطح وسیعی با تعدادی سایبان برقی در بهار، سیل مشتریان را به سمت شما روانه خواهد کرد.

در بین سایبان‌ های موجود در بازار که به صورت اتوماتیک و دستی هستند، سایبان چتری یکی از گزینه‌ هایی است که هم زیبایی و هم کارایی را به دارندگان آن هدیه می‌ دهد.
سبک خاص در طراحی و امکان استفاده از یک سیستم منعطف این شانس را به ما می‌ دهد که در قالب‌ های مختلفی از آن استفاده کنیم.
به طور کلی کنترل حرکت سایبان چتری با دو شیوه دستی و برقی انجام می‌ گیرد. در سیستم دستی میله‌ ها به یک قرقره متصل هستند و به کمک یک دستگیره می‌ توان سایه بان را باز و بسته کرد. اما در سیستم برقی از یک موتور جهت حرکت دادن بال‌ ها و میله‌ های کناری استفاده می‌ شود که ممکن است به کمک کلید خاموش و روشن یا به کمک ریموت کنترل از راه دور انجام شود.

انواع سایبان چتری از لحاظ اندازه

مورد مهم دیگری که به هنگام خرید سایبان چتری باید به آن توجه داشته باشید، اندازه سایبان برقی مورد نیاز شما است. خوش بختانه تولیدکنندگان این سایه بان ها در مورد این موضوع راهکاری اندیشیده‌ اند و سعی کرده اند که محصولات خود را در اندازه‌ های متنوع به بازار عرضه کنند. به طور کلی دو دسته بندی اصلی برای اندازه سایبان چتری قرار دارد:

سایبان چتری کوچک: این سایبان ها برای پروژه‌ ها و کار های کوچک مناسب هستند و می‌ توان از آن ها جهت کافی شاپ های روباز، ایجاد سایبان برای یک نفر و هم چنین پوشش دادن فضا های کوچک از آن ها استفاده کرد. سایبان چتری یک متری و سایبان چتری ۲ متری از این گزینه‌ ها هستند.

سایبان چتری بزرگ: این مدل از سایبان ها جهت پوشش دادن فضای بزرگ تری استفاده می‌ شوند و معمولاً در جمع‌ های چند نفره یا برای پوشش دادن یک کالای بزرگ از آن ها استفاده می‌ شود. به عنوان مثال این محصول می‌ تواند به عنوان یک آلاچیق متحرک در ویلا استفاده شود یا به عنوان یک سایبان برای خودرو و پارکینگ متحرک.

اخبارپروژه سایبان چتریسایبان چتری

خرید سایبان چتریسایبان برقیسایبان چتریسایبان چتری ارزانقیمت سایبان چتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *