سایبان کهنه تو عوض کن !

سایبان کهنه تو عوض کن !

سایبان کهنه تو عوض کن !


سایبان کهنه تو عوض کن !

سایبان پارکینگ ها که به علت قابلیت نصب سریع و آسان در عموم فرا گیر میباشند ، وظیفه حفاظت از خود رو را در مقابل عواملی مثل رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، شیره درختان ،  و همچنین اشعه های مضر خورشید بر عهده دارند. سایبان پارکینگ اگر با متد روز ساخته شود میتوانید آپشن های زیادی را به آن اضافه کنید. مثلا میتوانیدبه سایبان پارکینگ خود ال ای دی اضافه کنید.

متد جدیدی که در سایبان به کار رفته از سنسور بادی هم استفاده می شود که از شدت باد جلوگیری می کند و شدت باد را کنترل می کند.
در سایبان پارکینگ با متد روز مدرن موتور برقی به کار رفته که میتوانید بدون اینکه از نیروی بدنی استفاده کنید با ریموت سایبان را باز و بسته کنید.

برای مشاهده  پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید.

تا از بحث دور نشده ایم بگوییم که اگر سایبان هایی که دارید دیگر چنگی به دلتان نمیزند ، پوسیده شده و فضا رو زشت میکند و حتی مشکلی برای سازه هایش پیش آمده میتوانید روی ما حساب کنید. ما سایبان های جدید و مدرن را با سایبان های کهنه و فرسوده شما تعویض میکنیم . سایبان های جدید علاوه بر ظاهری شکیل تر ، دیگر نیازی به باز و بسته کردن دستی ندارند و تنها با استفاده از یک ریموت در زاویه دلخواه تنظیم میگردند.

سایبان کهنه تو عوض کن ! و همین الان زنگ بزن!

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش از 100 شهر ایران ، دارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشور بزرگ ترین مجموعه تولید، عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. برای اینکه ببینید شهرتان نمایندگی دارد یا خیر  به قسمت نمایندگی ها بروید و شهر خود را بیابید.

مطالب مرتبط خرید سایبان پارکینگ ارزان ، چرا سایبان پارکینگ مهم است ؟

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

اخبارسایبانسایبان پارکینگ

تعویض سایبانسایبان پارکینگعوض کردن سایبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *