سقف برقی پارچه ای

سقف برقی پارچه ای

سقف برقی پارچه ای


سقف برقی پارچه ای

وجود سقف برقی پارچه ای می تواند برای برگزاری مهمانی ها در باغ ها ، پشت بام هایی با فضای سبز ، محیطی حفاظت شده از نور شدید آفتاب و باران را برای شما بوجود آورد ، سقف متحرک و طراحی عناصر سازه ای آن به نحوی است که هم با معماری سنتی و هم با معماری مدرن امروزی همنشینی حیرت آوری را ایجاد می کند .

کاربرد سقف برقی پارچه ای

کافه ها ، هتل ها ، فضاهای باز مجتمع های تجاری ، تالارها ، رستوران ها ، روف گاردن ها و …

سقف متحرک برای هتل

تعطیلات فرصت های خاصی برای لذت بردن از اوقات فراغت  است . اگر شما می خواهید برای میهمانان خود در فضاهای باز هتل آسایش ، راحتی و آرامش را ایجاد کنید از سقف برقی پارچه ای میتوانید استفاده کنید.

پوشش سقف های متحرک با معماری خاص و تنوع در سیستم مهار سازه ای برای هتل ها و فضاهای عمومی بهره وری از فضا را بهبود می بخشد و به طور خلاصه مناطق کاملا جدیدی را ایجاد می کنند .

سقف متحرک برای رستوران

مسلما رستوران ها برای ارائه سرویس بهتر به مشتریان و کسب رضایت مندی آن ها نیاز به مولفه هایی دارند تا پتانسیل های کسب و کار خود را افزایش دهند. یکی از این عناصر در مجموعه های رستورانی ایجاد فضاهای مناسب و ایده آل برای مشتریان می باشد که با نصب و اجرای یک سقف برقی ، سقف متحرک میتواند بهترین گزینه باشد.

برای اینکه پارچه سقف متحرک مناسب انتخاب کنید و مطابق با سلیقه ی شخصی شما باشد هم میتوانید از سایبان متین مشاوره رایگان دریافت کنید و هم میتوانید به دیکسون مراجعه کنید و از محصولاتش دیدن نمایید.

سایبان متین با سابقه ی طولانی که در زمینه ی تولید و ساخت سقف برقی ، سقف متحرک دارد میتواند بهترین انتخاب شما در این زمینه باشد که برای مشاهده ی پروژه های روی دکمه های زیر کلیک کنید.

اخبارسقف برقیسقف متحرک

سقف برقیسقف برقی پارچه ایسقف متحرکسقف متحرک ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *