سقف جمع شو

سقف جمع شو چیست؟

سقف جمع شو محصولی جدید از  شرکت های سایبان برقی است و  یک وسیله ی مدرن و کارآمد محسوب می شود.

سقف جمع شو بخاطر سبک بودن و همینطور دوام بالا و محکم بودن پارچه ، قابلیت باز کردن و جمع کردن راحت آن، از لحاظ معماری و اقتصادی یک محصول مناسب و به صرفه اقتصادی محسوب میشود. سقف جمع شو برای رستوران و کافی شاپ های سرباز و به طورکلی فضاهای بدون کاربری یک پیشنهاد خوب به شمار می آید.

در کشور  ایران برای تهیه و ساخت سقف جمع شو بنا بر تنوع آب و هوا باید در هر منطقه از متریال و پارچه خاص مقاوم و سازگار با شرایط همان منطقه برای طراحی سقف جمع شو استفاده کرد.

بهترین پارچه برای سقف جمع شو

سقف جمع شو وسیله ای بسیار کاربردی و مدرن است که در تمامی مناطق ایران مورد استقبال واقع شده است. با توجه به تنوع آب و هوایی در ایران بهترین گزینه برای طراحی سقف جمع شو پارچه های پی وی سی هستند. مهمترین نکته ی قابل توجه در مورد به کارگیری پارچه های پی وی سی در سقف جمع شو این است که این نوع پارچه در دماهای مختلف دوام بسیار بالایی دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در انواع سقف جمع شو هستند. با توجه به نصب سقف جمع شو در مناطق بارانی و یا مناطق گرم و خشک میتوان با خیالی آسوده از پارچه های پی وی سی استفاده کرد.

کاربردهای سقف جمع شو

سقف جمع شو سازه ای پرطرفدار و بسیار کارآمد است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه کارفرمایان و طراحان قرار گرفته است.
برای فضاهای بسیاری مانند کافی شاپ، رستوران، فودکورت، استخر، استادیوم و یا آمفی تئاترها استفاده از سازه های متحرک مانند سقف جمع شو میتواند گزینه ی بسیار مناسبتری نسبت به سازه های ثابت باشد.
مهمترین مزیت سقف جمع شو این است که در ساعات عدم نیاز به سقف تنها با فشردن یک دکمه بر روی دستگاه ریموت میتوان ان را جمع کرد.

گالری سقف جمع شو

گالری سقف جمع شو (2)
گالری سقف جمع شو (5)
گالری سقف جمع شو (11)
گالری سقف جمع شو (10)
گالری سقف جمع شو (1)
گالری سقف جمع شو (4)
گالری سقف جمع شو (7)
گالری سقف جمع شو (9)
گالری سقف جمع شو (1)
گالری سقف جمع شو (3)
گالری سقف جمع شو (6)
گالری سقف جمع شو (8)

خرید سقف جمع شو

برای مشاوره در مورد خرید مناسب ترین سقف جمع شو و سفارش محصول کافیست از طریق راههای ارتباطی با گروه سایبان برقی متین تماس بگیرید.

چرا سقف جمع شو بخریم؟

امروزه استفاده از سقف جمع شو برای رستوران ها و کافی شاپ ها بسیار باب شده است. دلیل این امر این است که مردم علاقمند هستند بعد از بیرون آمدن از خانه زمان خود را در فضای باز و طبیعت سپری کنند. نصب سقف جمع شو در جلوی رستوران و کافی شاپ این امکان را ایجاد می کند که مشتریان را به بهترین نحو راضی نگه دارید. بدین ترتیب با نصب سقف جمع شو دیگر نیازی نیست نگران روزهای بارانی یا تابش آفتاب باشید.