سقف جمع شونده پارچه ای

سقف جمع شونده پارچه ای

سقف جمع شونده پارچه ای

سایبان متین راه حل هایی را برای شما فراهم میکنند تا از خورشید در تمام طول سال لذت ببرید و به شما این امکان را میدهند تا با کنترل روشنایی خورشید از سقف یا بدنه ساختمانتان، محیطی آرام بخش را برای خود ایجاد کنید .

سقف جمع شونده پارچه ای و انتخاب بهترین پارچه سایبان میتوانید به دیکسون مراجعه کنید تا نمونه های پارچه سایبان را مشاهده کنید و مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

توضیحی راجع به سقف جمع شونده

یکی از انواع سازه‌ های مدرن که کاربرد بسیار گسترده‌ ای در مسقف نمودن فضا های روباز دارد، سقف متحرک است که به آن سقف جمع شونده یا سقف جمع شو  نیز گفته میشود. این سقف‌‌ ها بدلیل جنس ساخت و وزن سبکی که دارند، مورد توجه عموم جامعه قرار گرفته اند؛ هم چنین شکل ظاهری آن‌ ها تأثیر زیادی در زیبایی محیط دارد و بهمین خاطر طراحان در معماری محوطه نیز از آن‌ها استفاده میکنند.

بسیاری از افرادی که از کمبود فضا در منزل و یا محیط تجاری خود رنج میبرند همواره بدنبال بهینه‌سازی و خلق فضا های جدید هستند؛ یک خصوصیت سقف جمع شونده آن است که میتواند استفاده از هر فضای روبازی را ممکن سازد و از فضا های بسیار کوچک مانند بالکن گرفته تا فضا های بسیار بزرگ مانند محوطه‌ های بیرونی همگی میتوانند با استفاده از سقف جمع شونده پوشش داده شوند.

سقف های جمع شو میتوانند متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار گیرند. باز و بسته شدن سقف‌‌ ها از راه دور انجام میشود و بدلیل آن که این کار بصورت اتوماتیک و از طریق انرژی الکتریکی انجام میگیرد، به آن سقف جمع شونده و سقف جمع شو نیز گفته میشود.

وجود سقف جمع شونده پارچه ای میتواند برای برگزاری مهمانی ها در باغ ها ، پشت بام هایی با فضای سبز ، محیطی حفاظت شده از نور شدید آفتاب و باران را برای شما بوجود آورد ، سقف جمع شونده پارچه ای و طراحی عناصر سازه ای آن به نحوی است که هم با معماری سنتی و هم با معماری مدرن امروزی همنشینی حیرت آوری را ایجاد میکند و نتیجه آن باعث بوجود آمدن حس خوب زندگی در محیط هایی با فضای باز خواهد بود.

اخبارسقف جمع شوسقف جمع شونده

سقف جمع شوسقف جمع شو ارزانسقف جمع شوندهسقف جمع شونده پارچه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *