سقف جمع شو پارچه ای

سقف جمع شو پارچه ای

سقف جمع شو پارچه ای


سقف جمع شو پارچه ای با بهترین پارچه

سقف جمع شو کاملا اتوماتیک بوده و از ریموت برای باز و بسته کردن آن استفاده می شود. برای ساخت سقف جمع شو از چادرهایی استفاده می شود که در مقابل باران و تابش مستقیم آفتاب مقاوم  باشند. استحکام سازه آلومینیومی و در عین حال سبکیسقف جمع شو غیر قابل باور است.

موتور استفاده شده در سیستم سقف حمع شونده از نوع بکر اصل است و امکان نصب سنسور هوشمند باران، برف و یا آفتاب بر روی سیستم های مذکور وجود دارد؛ بدین صورت که با تنظیم سنسور، دیگر نیازی به دستور و حضور کاربر نمیباشد و در صورت شروع برف و باران بصورت کاملا اتوماتیک بسته میشود.

سقف جمع شونده میتواند بهترین وسیله برای شمایی باشد که میخواهید در حیاط ویلا بنشینید و از بازی کردن بچه های خود در حیاط ویلا دیدن کنید و لذت ببرید.

فکرش را بکنید زیر یک سایه ی دل انگیز و دلچسب نشستید و دارید از فضای حیاط ویلای خود لذت ببرید و به آرامش لذت بخشی برسید.

سقف جمع شو پارچه ای با بهترین پارچه میتواند بهترین گزینه برای شمایی باشد که میخواهید هم از سایه ی دل انگیزش استفاده کنید و هم از دیدن پارچه ای که برایش کار شده از طرح و جنسش لذت ببرید.

جنس پارچه ای که روی سقف جمع شو ، سقف جمع شونده استفاده می شود مهم است ، زیرا در روز های بارانی و برقی باید مقاوم باشد و خراب نشود.

برای سفارش بهترین سقف جمع شو پارچه ای میتوانید با سایبان برقی متین که در زمینه ی تولید انواع سقف ها و سایبان های فعالیت کرده است و دارای تجربه ی زیادی است در ارتباط باشید.

سقف جمع شوسقف جمع شونده

سایبان برقی متینسفارش سقف جمع شوندهسقف جمع شوسقف جمع شوندههزینه نصب سقف جمع شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *