سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر


سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر و تراس های بدون سقف جهت جلوگیری از آفتاب و باران و یا برای جلوی محوطه باز رستورانها، فست فودها و کافی شاپ ها مناسب و کاربردی هستند.
همچنین ویلا ها و استخر های سرباز میتوانند از این سازه استفاده کنند. سقف برقی کنار و روی استخرها از دید آپارتمانهای مجاور جلوگیری کرده و گردو خاک را به حداقال میرساند.
قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند چرا که سقف متجرک کاملا متناسب با نیازهای شما ساخته میشود.

برای اجرای سقف متحرک ، سقف برقی با ابعاد بزرگ میتوانید با سایبان برقی متین در ارتباط باشید تا بهترین سقف متحرک استخر در محل مورد نظر اجرا نمایند.

البته قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند.

پست های مرتبط : سقف متحرک رستوران رستا ( بام لند)  ، سقف متحرک ریموت دار 

سفارش و خرید سقف متحرک

سقف متحرک استخر پارچه ای از محبوب ترین و پرفروش ترین سازه های این شرکت می باشد.کیفیت بسیار بالای قطعات به کار رفته و استفاده از پارچه های مرغوب وارداتی به کار رفته این محصول شرکت را به پر طرفدارترین محصول در بین کالاهای این شرکت و شرکت های رقبا کرده است.
شرکت سایبان متین افتخار دارد که در کنار کیفیت بسیار عالی، سقف متحرک استخر را نیز تا حد زیادی مناسب نموده و زمینه آسایش مشتریان خود را فراهم سازد.
ما در همه شهر های ایران شعبه داریم و کافیست برای اتصال با نمایندگی شهر خود ، صفحه اول سایت ( کلیک کنید) بروید ، برای مشاهده ی پروژه های کار شده توسط سایبان برقی کافیست به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی زیر برای خرید سقف متحرک ، سقف از سایبان برقی متین :

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارسقف برقیسقف متحرک

سقف برقیسقف متحرک ارزانسقف متحرک استخرقیمت نصب سقف برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *