سقف متحرک رستوران رستا(بام لند)

سقف متحرک رستوران رستا(بام لند)

سقف متحرک رستوران رستا(بام لند)


اجرای سقف متحرک رستوران رستا(بام لند) توسط سایبان برقی متین

مشخصات سقف متحرک اجرا شده :

ابعاد 10 در ۵

استفاده از ال ای دی

سقف متحرک ، سقف برقی اجرا شده توسط سایبان برقی متین نمونه بارز سقف متحرک ، سقف برقی با بهترین متد و هوشمندانه ساخته شده است.

برای اجرای سقف متحرک ، سقف برقی با ابعاد بزرگ میتوانید با سایبان برقی متین در ارتباط باشید تا بهترین سقف متحرک را در محل مورد نظر اجرا نمایند.

البته قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند.

سقف متحرک ، سقف برقی اجرا شده را میبینید که ال ای دی زیر آن به کار رفته شده تا در هنگام شب هیچ مشکلی نداشته باشید و همچنین در ویدیوی ذکر شده میتوانید ببنید که تابش آفتاب به طور مستقیم به محل اجرا شده میتابد ولی با باز شدن سقف متحرک به راحتی جلوی تابش مستقیم آفتاب را کامل میگیرد و اجازه ی تابش را نمیدهند و میبینید که هیچ نوری هم از سقف برقی عبور نمیکند.

برای اینکه سقف برقی و یا سقف متحرک مورد نظر خودتان در ابعاد و اندازه های دلخواه را سفارش دهید کافیست با راه های ارتباطی سایبان برقی در هرجای ایران که هستید در ارتباط باشید تا بهترین سقف متحرک و سقف برقی را داشته باشید.

پروژه ی سقف متحرک رستوران رستا(بام لند) جزوی از سابقه ی درخشان سایبان برقی متین به حساب می آید ، برای بازدید بیشتر از پروژه ها میتوانید به قسمت پروژه های در صفحه ی اصلی مراجعه کنید.

سایبان برقی متین بهترین انتخاب برای  سقف برقی مطمعن شماست 

اخبارپروژه سایبان برقیپروژه هاسقف برقیسقف متحرک

اجرای سقف برقیسقف برقیسقف متحرکسقف متحرک رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *