طراحی سقف متحرک متفاوت

طراحی سقف متحرک متفاوت

طراحی سقف متحرک متفاوت


طراحی سقف متحرک متفاوت

طراحی سقف متحرک متفاوت، گاهی اوقات سقف متحرک جهت ایجاد فضا های جدید در منازل مسکونی به منظور ایجاد مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در خدمت اهالی خانواده قرار میگیرد. سقف متحرک اتوماتیک این امکان را به صاحبان کسب و کار میدهد تا فضای بیشتری جهت ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشند.سقف برقی همچنین میتوان در ادارات برای ایجاد فضای VIP جهت برگزاری جلسات خاص و پذیرایی از افراد و مهمانهای ویژه استفاده نمود.

 سقف متحرک مدرن و پر کاربرد ، مناسب و منطقی برای پوشش فضاهای باز رستورانها ، کافی شاپها و استخرها می باشد. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

با استفاده از سقف متحرک  ، سقف جمع شو ، سقف برقی میتوانید به راحتی یک محیط دلباز و دلنشین برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید ، برای انتخاب بهترین سقف متحرک ، سقف برقی میتوانید از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و در این زمینه حرفه ای هستند خریداری کنید و سفارش دهید.

برای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده سقف متحرک میتوانید یک شرکتی را انتخاب کنید که در این زمینه فعالیت ها مستمر و حرفه ای داشته اند ، سایبان برقی متین جزء این شرکت ها محسوب میشود.

سقف متحرک مدرن و ارزان برای کسانی که به دنبال یک سقف متحرک میگردند مورد مناسبی است.

سایبان متین در تمام شهر ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها شعبه های سایبان متین را مشاهده کنید .  همچنین برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط گروه سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

 

اخبارسقف متحرک

سقف برقی ارزانسقف متحرکسقف متحرک با کیفیت

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *