فروشگاه سایبان پارکینگ متین

فروشگاه سایبان پارکینگ متین

فروشگاه سایبان پارکینگ متین


فروشگاه سایبان پارکینگ متین

سایبان برقی خودرو امروزه به دلیل کم هزینه تر بودن بسیار کارآمد شده است. علاوه بر آن سایبان پارکینگ در محیط اجرا شده بسیار زیبا جلوه می کند. جنس پارچه و رویه سازه ی سایبان برقی خودرو نقش مهمی در برابر مقاومت در برابر باد آن سایبان برقی خودرو دارد .

شاید برای شما بارها پیش آمده باشد که دیده باشید سقف یک سایبان پارکینگ با وزش یک باد شدید از جای خود کنده شد و در هوا به حرکت در آمده است. معمولا سایبان برقی خودرو ها در نزدیکی ساختمان اصلی ساخته می شوند و یا در صورت کارگذاشتن سایبان برقی خودرو در فضای باز وجود تیرهای چراغ و یا درختان پر شاخ و برگ در کنار سایبان برقی خودرو ها امری معمول می باشد.از این رو این سایبان برقی خودرو ها باید تحمل وزن سنگین را به خوبی داشته باشند.

برای مشاهده پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید

بجز زیباتر نشان دادن مکان سایبان پارکینگ برای مقاومت از فضای تحت پوشش خود از باران ، برف ، تگرگ و همچنین فضولات پرندگان کاربرد دارد .این سازه ها مخصوص درب ورودی اصلی ساختمان ها و یا برای پنجره های بزرگ وتراس هستند و قابلیت نصب انواع پوشش ها شیشه سکوریت ، پلی کربنات تخت (مشابه شیشه) ،پی وی سی و یو پی وی سی را دارا میباشد .

فروشگاه سایبان پارکینگ متین

شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای وصل شدن به نمایندگی شهر خود به صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباط با فروشگاه متین :

اخبارسایبان پارکینگ

سایبان پارکینگسایبان پارکینگ ارزانسایبان پارکینگ متین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *