قیمت سقف متحرک

قیمت سقف متحرک

قیمت سقف متحرک


قیمت سقف متحرک چگونه بررسی می شود؟

سقف متحرک دارای نیروی محرک بوده که این نیرو را موتور توبلار به کار رفته در این سازه ها تامین میکند . یعنی فقط با استفاده از ریموت باز و بسته میشوند.

تاثیر جنس پارچه در قیمت سقف متحرک :

پارچه های سقف متحرک از مهم ترین عواملی هستند که روی قیمت سقف برقی تاثیر دارند . نوع پارچه ها با هم فرق کرده و بر اساس کیفیت پارچه سقف ها قیمت پذیر می شوند  برای انتخاب بهترین پارچه میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کنید تا بهترین پارچه را داشته باشید.
سقف متحرک ها بنا بر کاربری آن ها پارچه های متفاوتی نیز مصرف میکنند. این پارچه ها اصلی ترین و مهم ترین عامل تفاوت در قیمت سقف برقی میباشد.

نوع اسکلت موثر در قیمت سقف متحرک :

نوع اسکلت سقف برقی میتواند به نوع چوبی ، فلزی ، آلمینیومی و … تقسیم گردد. این سازه ها نیز در تعیین قیمت سقف متحرک نقش بزرگی دارند.
هرچه نوع اسکلت و نوع موتور برقی در ساخت سقف متحرک به کار رفته مرغوب تر باشد صد در صد قیمت آن هم بالاتر می رود اما سایبان برقی متین در زمینه ی قیمت به صرفه ترین قیمت را برای شما مشتریان عزیز در نظر میگیرد.

مطالب مرتبط  : فروش سقف متحرک ارزان ، فروش سقف متحرک در سراسر ایران  ، خرید سقف متحرک مناسب

سایبان متین در تمام شهر های ایران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی شعبه های مختلف به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید و شعبه های سایبان برقی متین را مشاهده کنید.

همچنین برای مشاهده ی نمونه های کار شده سقف متحرک توسط سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا از نمونه های اجرا شده دیدن نمایید.

برای اطلاع از قیمت های به روز سقف متحرک میتوانید با راه های ارتباطی سایبان متین در ارتباط باشید:

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب

اخبارسقف متحرک

خرید سقف متحرکسقف برقیسقف متحرکقیمت سقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *