نمونه های سایبان پارکینگ در قالب یک فیلم

نمونه های سایبان پارکینگ در قالب یک فیلم

نمونه های سایبان پارکینگ در قالب یک فیلم


نمونه های سایبان پارکینگ  اجرا شده توسط گروه تخصصی سایبان متین

نمونه های سایبان پارکینگ در قالب یک فیلم ، گروه تخصصی سایبان متین جهت سهولت شما مشتریان عزیز در زمینه ی دسترسی به پروژه های سایبان پارکینگ اجرا شده ، تمام پروژه هایش را در قالب یک فیلم در اختیار شما قرار داده است در ادامه با هم به دیدن این فیلم خواهیم رفت اول از همه بهتر است کمی راجع به سایبان پارکینگ بدانیم.

مطالب مرتبط : 

سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها

سایبان ماشین در هر خانه و ویلایی لازم است !

سایبان خودرو یا سایبان پارکینگ برای خانه یا ویلایی که پارکینگ ندارد لازم می شود خودتان کمی فکر کنید که چرا بیشتر آپارتمان ها پارکینگ دارند؟ تا حالا فکر کردید؟

پارکینگ جایی است که خودرو را در آنجا قرار داده تا در آنجا ایمن باشد ، یعنی چی ؟ منظورمان این است که خودرویی که بیرون از خانه قرار میدهیم در معرض خطرات زیادی قرار میگیرد :

1-در معرض تابش آفتاب قرار میگیرد و باعث صدمات زیادی از جمله :

از بین رفتن رنگ خودرو ، جوش آوردن ، داغی بیش از حد داخل ماشین

2-در معرض بارش برف و باران ، تگرگ :

برای خودرو خیلی ضرر دارد حتی باعث می شود کاپوت و یا بدنه ی خودرو تو رفتگی پیدا کند.

3-ممکن ماشینی از کنار خودروی شما رد شود و باعث شود روی بدنه خط ایجاد شود یا صدمه ببیند.

4-یا افراد مزاحم با کلید یا هر وسیله ای دیگر روی خودروی شما خط بیندازند.

همه ی این موارد با کلی هزینه که این روز ها هم هزینه های تعمیر خودرو طاقت فرساس بر طرف می شود ، اما یک راه حل وجود دارد.

نمونه های سایبان پارکینگ در قالب یک فیلم

نصب سایبان پارکینگ راه حل جلوگیری از صدمات به خودرو 

سایبان پارکینگ را که نصب کنید از تمام خطرات احتمالی که در بالا ذکر شده جلوگیری خواهد کرد ، مثل یک حفاظ برای خودروی شماست فرقی هم نمیکند خودرو ی شما در چه اندازه ای باشد میتوانید سایبان پارکینگ دلخواه خود را سفارش دهید.

اما برای اینکه سایبان پارکینگ شما در اندازه ی مناسب باشد بهتر است از مشاوران سایبان متین کمک بگیرید ، مشاوره ی سایبان متین شامل ، مشاوره ی تلفنی و در ادامه بازدید از محل به صورت رایگان دارد که لینک زیر را دنبال کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

با یک بار هزینه میتوانید سلامت خودروی خود را تضمین کنید ، سایبان پارکینگ جای زیادی از حیاط ویلا یا منزل شما نخواهد گرفت در ادامه ی مطلب دلیل آن را ذکر خواهم کرد.

بیشتر بخوانیم : 

سایبان پارکینگ با کیفیتی متفاوت

سایبان پارکینگ با جا گیری کم

سایبان پارکینگ جای زیادی از حیاط ویلا و منطل شما نخواهد گرفت چرا ؟

سایبان پارکینگ به دلیل برقی بودن آن با کمک یک ریموت به راحتی باز و بسته می شود شما میتوانید در هر زمانی که احتیاج نداشتید و خودرویی زیر آن نبود با ریموتی که به شما در زمان اجرای سایبان پارکینگ داده شده است ببندید تا جای زیادی نگیرد.

اما یک استفاده ی دیگری هم میتوانید بکنید ، در زمانی که خودرویی زیر آن پارک نیست میزو صندلی بچینید یا یک قالیچه پهن کنید در هوای آزاد از غیبت کردن با دوست و فامیلاتون لذت ببرید ?

بیشتر بخوانیم : 

سایبان پارکینگ ارزان میخوای؟

نمونه های سایبان پارکینگ در قالب یک فیلم

افزودن آپشن های جدید روی سایبان پارکینگ

آپشن هایی که شما میتوانید روی سایبان پارکینگ نصب کنید شامل موارد زیر می شود :

1-افزودن چراغ های ال ای دی زیر سایبان پارکینگ :

این معضل در بین کسانی که سایبان پارکینگ نصب کرده اند وجود دارد که ما نمیتوانید در شب خودروی خود را بررسی کنیم یا ببینیم ، سایبان متین این مشکل را حل کرده است شما میتوانید به راحتی با نصب ال ای دی در هر رنگی که میخواهید به راحتی خودروی خود را از داخل خانه مشاهده کنید.

2-افزودن مه پاش :

مه پاش یک خنک کننده ی خوبی به جزء سایبان پارکینگ محسوب می شود ، معمولا روبروی ویتامینه ها مه پاش جهت خنکی عابران وجود دارد و مطمئنا دیدید اما اسم آن را نشنیده اید ، مه پاش وسیله ای است که خودروی شما را خنک نگه میدارد اما ممکن است بگویید شاید بعضی مواقع نخواستم که مه پاش روشن باشد آیا امکان این را دارد که آن را قطع کنم ؟ باید بگویم بله ، شما میتوانید در هر موقعی که احتیاج نداشتید به راحتی آن را خاموش کنید.

این آپشن هم میتواند برای شما مفید واقع شود اگر یادتان باشد گفتیم که در زمانی که خودرویی زیر سایبان پارکینگ نیست میتوانید زیر آن تفریح کنید و از هوای آزاد لذت ببرید مه پاش هم که باشد هیچی دیگه از زیر سایبان پا نمیشوید.

3-افزودن سنسور باد

در زمانهایی که باد شدید می آید و حواستان نبوده که سایبان پارکینگ را روی خودرو باز کنید و یا شب بوده است باز نکردید و یک دفعه ای باد شدید گرفت سنسور باد باعث می شود که سایبان پارکینگ به طور اتوماتیک باز شود نگرانی از این بابت نداشته باشید که وای الان کلی گرد و خاک میریزه رو ماشینم امروز کارواش بودم ! معمولا وقتایی که ما ماشین را میبریم کارواش همون لحظه یا شبش باران و توفان شدید و هرچی بلای طبیعی نازل  میشه ?

بریم باهم فیلم نمونه کارهای سایبان پارکینگ را ببینیم :

اما قبل از این که فیلم را ببینیم باید بهتون شرکت سایبان متین را معرفی کنیم ، سایبان متین بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان برقی در مدل های مختلف است که میتوانید حهت سفارش سایبان پارکینگ با آن ها در ارتباط باشید که زیر نمونه های سایبان پارکینگ در قالب یک فیلم  ذکر شده لینک قرار میدهیم که به راحتی بتوانید با آن ها در ارتباط باشید سایبان پارکینگ مورد نظر خود را سفارش دهید.

اخبارپروژه سایبان پارکینگپروژه هاسایبان پارکینگسایبان ماشین

خرید سایبان پارکینگسایبان برقی پارکینگسایبان پارکینگسایبان پارکینگ حیاط

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *