ارزیابی قیمت سقف متحرک

ارزیابی قیمت سقف متحرک

ارزیابی قیمت سقف متحرک


ارزیابی قیمت سقف متحرک

ارزیابی قیمت سقف متحرک ،  سقف متحرک برای پوشش فضاهای باز رستورانها ، کافی شاپها و استخرها می باشد. زمانی این امکان برای سقف متحرک جذاب تر می شود که دیواره های شیشه ای کشویی (هوابند کننده) را نیز به آن اضافه نمود. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

نکته بعدی و البته مهم ترین نکته در تعیین قیمت سقف جمع شونده  ، مهم ترین سازه های به کار رفته در سقف متحرک  است که پارچه و پوشش آن است. پارچه های به کار رفته با توجه به نوع سقف جمع شونده و مکانی که قرار است در ان نصب شوند انتخاب میشوند و بررسی های لازم انجام میگیرد.

نکته بعدی که آن را در تعیین قیمت سقف جمع شونده تاثیر گذار میدانیم ، اتوماتیک بودن آن است.

در سقف متحرک موتور توبلار به کار رفته تا دیگر برای جمع کردن و باز کردن آن نیاز به نیروی دستی نداشته باشید. با وجود این موتور ها با ریموت میتوان سقف جمع شو  را در زاویه دلخواه تنظیم کرد.

سایبان متین در تمام شهر های ایران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی شعبه های مختلف به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید و شعبه های سایبان برقی متین را مشاهده کنید.

همچنین برای مشاهده ی نمونه های کار شده سقف متحرک توسط سایبان متین میتوانید بهقسمت پروژه ها مراجعه کنید تا از نمونه های اجرا شده دیدن نمایید.

برای اطلاع از قیمت های به روز سقف متحرک میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید:

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب

اخبارسقف متحرک

سقف برقیسقف متحرکقیمت سقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *