راجع به ویژگی های سایبان برقی میدانید؟

راجع به ویژگی های سایبان برقی میدانید؟


راجع به ویژگی های سایبان برقی میدانید؟

ویژگی های سایبان برقی ، سایبان برقی بعنوان یک وسیله امروزی که یک وسیله الکترونیک محسوب میشود برای ایجاد آسایش و راحتی مورد استفاده قرار میگیرد. بطور کلی میتوان گفت که هدف اکثر وسایل پیشرفته و الکترونیک امروزی افزایش آسایش انسان و راحتی در استفاده است.

سایبان برقی نیز از این قاعده مستثنا نیست. اما سایبان برقی ویژگی های فوق العاده دیگری نیز دارد که در این بخش به معرفی ویژگی های سایبان برقی میپردازیم.

مهمترین ویژگی سایبان برقی چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی های سایبان برقی مربوط به نوع عملکرد آن میباشد. در این محصول دست شما در اجرای طول و زاویه سایبان برقی بسیار باز است. سایبان برقی قابلیت تنظیم شیب را دارا میباشد.

به این معنا که شما قادر هستید با استفاده از این قابلیت شیب سایبان را از صفر درجه تا 45 درجه تغییر دهید. این ویژگی سایبان برقی در روز های آفتابی به شما خیلی کمک میکند . چرا که در هنگام تغییر زاویه آفتاب در طول روز شما میتوانید با تغییر شیب سایبان برقی از صفر درجه تا 45 درجه سایه مورد نظر خود را بدست آورید.

مطالب پر بازدید : 

فروشگاه سایبان برقی ریموت دار

راجع به ویژگی های سایبان برقی میدانید؟

ویژگی های دیگر سایبان برقی چیست؟

ویژگی بعدی سایبان برقی که در اینجا به آن میپردازیم مربوط به نصب سایبان برقی میشود. این محصول برای مکان های مختلف با ابعاد متفاوت ساخته میشود و این قابلیت را دارد که منطقه مورد نظر شما را پوشش دهد. از همین رو آن را در ابعاد متفاوتی میسازند.

این محصول را میتوان تا عرض 6 متر نصب کرد. این بیشینه عرضی میباشد که برای مکان هایی با عرض زیاد بسیار مناسب است. هم چنین طول بازشوندگی سایبان برقی تا حداکثر سه متر قابل تغییر است. به این ترتیب شما میتوانید منطقه زیادی را تحت پوشش سایبان خود قرار دهید.

مقاومت بالای سایبان برقی در هوای گرم و سرد

سایبان برقی که نسبت به سایبان های دستی و معمولی قدیمی این برتری را دارد که در مجاورت هوای سرد و گرم آسیب نمیبیند.

موادی که در ساخت آن استفاده میشوند در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم هستند. از این رو سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی مقاوم است. پس نیازی نیست نگران زنگ زدگی یا زنگ خوردگی سایبان خود باشید.

بیشتر بدانیم : 

خرید سایبان برقی شیک

راجع به ویژگی های سایبان برقی میدانید؟

وزن مناسب سایبان برقی 

یکی دیگر از ویژگی های این محصول وزن مناسب آن است. سایبان برقی برعکس سایبان های دستی و سنتی که بسیار سنگین بودند، وزن بسیار سبکی دارد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر بارش باران و برف از خود نشان میدهد که این ویژگی نسبت به سایبان های دستی قدیمی یک پیشرفت بزرگ به حساب می آید.

مقاومت در برابر آفتاب 

ویژگی دیگر سایبان برقی که در اینجا به آن اشاره میکنیم مربوط به مقاوت آن در برابر آفتاب و آب است. این محصول در واقع ضد آفتاب و ضد آب میباشد و این به آن معنا است که سایبان برقی در مقابل تابش آفتاب و بارش باران و برف سالم میماند و اثری از پوسیدگی یا خراب شدگی یا رفتن رنگ و روی آن مشاهده نخواهد شد.

استفاده از سازه و مواد با کیفیت در ساخت سایبان برقی

از دیگر ویژگی های این نوع از سایبان میتوان به مواد بکار رفته در آن اشاره کرد. در مقابل سایبان های سنتی که از مواد بی کیفیت و زنگ زننده و نامقاوم مانند آهن و پارچه استفاده میکردند، سایبان برقی از سازه های آلومینیومی تشکیل میشود که مقاومت بالایی دارد و زنگ نمیزند. هم چنین رنگ بکار رفته در آن، رنگ الکترواستاتیک میباشد که مقاومت بالایی در برابر آفتاب و آب دارد و از بین نمیرود.

دیگر ویژگی سایبان برقی جنس پارچه آن است. در واقع پارچه استفاده شده در سایبان برقی ضد اشعه ماورا میباشد و مانع از تابش اشعه های خطرناک خورشید به انسان میشود.

افزایش زیبایی و جذابیت محیط با سایبان برقی 

این محصول دارای زیبایی منحصر بفردی میباشد. شما با نصب سایبان برقی در مکان مورد نظر خود میتوانید زیبایی مکان را افزایش دهید. این محصول قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و در فرم مورد نظر شما قابل اجرا و قابل استفاده میباشد.

تنوع فراوان در رنگ و سازه ی سایبان برقی

آخرین ویژگی مهم سایبان برقی که در این بخش به آن اشاره میکنیم. تنوع رنگی فراوان آن است. با توجه به تنوع رنگی موجود، شما میتوانید رنگی مناسب دکور مکان مورد نظر خود انتخاب کنید یا رنگی را برگزینید که با رنگ مکان مورد نظر شما برای نصب سایبان هماهنگ باشد و به این ترتیب با رعایت اصول دکوراتیو به زیبایی ساختمان یا مغازه یا مکان خود بیفزایید.

از کجا سایبان برقی سفارش دهیم؟

اگر نمیدانید که از کجا سایبان برقی سفارش دهید ؟ سر در گم در انتخاب یک سایبان برقی مناسب هستید ؟ ، کافیست با سایبان متین که بهترین سایبان برقی را با بهترین کیفیت تولید و عرضه میکند و همیشه رضایت مشتریان را در نظر میگیرد در ارتباط باشید.

بهبود کيفيت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقيت مستمر برای ارائه ی خدمات نوين، افزايش کارآيی خدمات پشتيبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقيبان جزو مهم‌ترين اصول و ارزشهای فعاليتهای سایبان متین  می باشد. چه آن که، خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه‌ ی علمی و ديگر ابزار های نوين الکترونيکی به عنوان شاخصی برای ميزان رشد و توسعه‌ ی کشور نيز همواره مورد توجه مديران و کارکنان شرکت سایبان برقی متین بوده است.

در تهران زندگی نمیکنید راه سفارش سایبان برقی از سایبان متین را نمیدانید؟

باید این خبر خوب را به شما بدهم که سایبان متین در سراسر کشور ایران شعبه و نمایندگی های مختلف دارد که میتوانید با مراجعه به لینک زیر نماینده های شهر خود را مشاهده کنید و با آن را در ارتباط باشید سایبان برقی که مد نظرتان هست را به آن ها بگویید تا نمایندگان با مراجعه به محلی که میخواهید سایبان نصب کنید بیایند و مشاوره دهند همه ی این روال یعنی بازدید از محل و مشاوره دارد به صورت رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه ای انجام می شود.

اخبارسایبان برقی

خرید سایبان برقیسایبان برقیسایبان متینقیمت سایبان برقی

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *