سایبان متحرک

سایبان متحرک


سایبان متحرک

استفاده از سایبان متحرک در بناها از زمان‌ قدیم رواج داشته است. بناهای تاریخی بسیاری در زمان روم باستان یافت شده‌اند که با استفاده از تیرهای چوبی و ترکه‌های عمودی و طناب، از سایبان متحرک بهره برده اند. با استفاده از سایبان متحرک می توانیم هم از نور روز استفاده نماییم و هم از باد و باران مصون بمانیم.

در دوران قاجاریه و در باغ‌سازی نیز از سازه‌های سبک در باغ‌ها به جهت ایجاد سایه در واقع به نوعی به عنوان سایبان متحرک در میان باغ استفاده می‌شده است که در تابستان در زیر این به نوعی سایبان متحرک، اوقات فراغت خود را می‌گذراندند و همچنین انواع مراسم را برگزار می‌کردند.
جلوگیری از سرما، جلوگیری ازگرمای شدید و آسیب نور خورشید دارای فرم شیک و زیبا، متحرک و نصب آسان قابلیت جمع شدن و جابجایی از محل سکونت و… همگی از مزایای استفاده از سایبان متحرک می باشد.
سایبان متحرک برقی به مشتریان این امکان را می دهد که در روزهای آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی استفاده کنند. به دلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخرها ، رستوران ها وغیره می باشد این روزها استفاده از سایبان برقی سایبان متحرک رواج بسیار ی پیدا کرده است.

سایبان متحرک

سایبان متحرکسایه بان متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *