سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها

سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها

سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها


سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها

سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها ، اگر توجه کرده باشید خودرو هایی که در خیابان در معرض تابش سوزان آفتاب قرار میگیرند رنگ آن ها از بین می رود ، زیاد از حد داغ می شوند و این باعث ناراحتی صاحبان خودرو می شود ، همچنین برای شرکت ها که میتوانید داخل حیاط یا فضای باز جلوی شرکت نصب کنید تا کارمندان به راحتی ماشین های خود را زیر آن پارک کنند و از خطر دزدیده شدن ، خراب شدن خودرو جلوگیری کنید.

سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها

راه حل مناسب : نصب سایبان پارکینگ 

از این رو بهتر است برای جلوگیری از ورود آسیب های جدی به خودرو از سایبان خودرو استفاده نمایید. سایبان های مخصوص خودرو علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی فضای سبز می شوند.

وجود سایبان پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد.

ضرورت استفاده از سایبان پارکینگ

صدماتی که به خودروی شما در روز های آفتابی وارد می شود شامل موارد زیر است :

نور خورشید برای رنگ بیرونی خودرو مضر است. رنگ‌ های تیره‌ تر مانند سیاه، آبی یا قرمز حساسیت بیشتری به این نور دارند، اما در هر حال رنگ هر خودرویی ممکن است در اثر نور بی‌وقفه و مداوم آفتاب خراب شود. قطعاتی پلاستیکی بیرون خودرو هم در معرض خطر هستند. معمولا به قطعاتی نظیر سپر، گلگیر، پوشش آینه‌ها و باربند بی‌ توجهی می‌ شود، اما رنگ آنها هم ممکن است در اثر نور آفتاب از بین برود.

اگر میخواهید رنگ خودروی شما از بین نرود و هزینه ی زیادی بابت رنگ کردن خودرو بپردازید ، نگران قطعات دیگر خودروی خود هستید ، یک راه حل بیشتر وجود ندارد میتوانید با سایبان پارکینگ این مشکل را به راحتی حل کنید.

روش های قدیمی مثل پارچه کشیدن روی خودرو قدیمی شده است ، چون بعضی پارچه هایی که میکشید خودشان بر اثر تابش آفتاب دچار پوسیدگی و پارگی میشوند که هیچ فایده ای برای خودروی شما ندارند.

بهترین روش استفاده از سایبان پارکینگ است که در ادامه مدل های متنوع آن خدمت شما عرض می شود.

بیشتر بخوانیم : 

چاپ تبلیغات خلاقانه بر روی سایبان برقی 

چرا سایبان پارکینگ استفاده کنیم؟

دلیل هایی که در بالا ذکر شد میتواند دلیل های خوبی باشد برای اینکه شما ترغیب شوید برای خرید سایبان پارکینگ ، خودرویی که زیر آفتاب داره میسوزه همه ی رنگش میره ، قطعاتش داغه داغ میشوند ، داخل اتاقکش داغ میشه میخوای بشینی آتیش میگیری ، خودرو خودش گرمش میشه اما وقتی یک سایبان پارکینگ نصب کنی خودرو وقتی میره زیرش میگه آخیش چه خنک شدم.

حتی میتوانید برای اینکه یک حال اساسی به خودروی خود دهید از مه پاش استفاده کنید اونجوری خودرو خنک خنک میشه ، یا میتوانید در فصل زمستان از هیتر های گرمایشی با درجه های پایین استفاده کنید تا خودرو یخ نکند.

یکی از دلایل دیگر استفاده از سایبان پارکینگ این است که میتوانید در زمان دورهمی ها و یا مهمانی ها به حیاط زیر سایبان برقی بروید و به دور از تابش آفتاب اوقات خوبی را بگذرانید، با یک تیر دو نشان میزنید هم خودرویتان را سالم نگه میدارید هم اینکه برای مهمانی هایتان از آن استفاده میکنید.

سایبان پارکینگ مناسب برای تمام فصل ها

سایبان پارکینگ چند مدل دارد ؟

سایبان پارکینگ از نظر ظاهری میتواند مدل های متنوعی داشته باشد ، منظور از مدل های متنوع این است که از پارچه سایبان های متنوع و رنگارنگ استفاده کنید تا ظاهری متفاوت به سایبان خود بدهید.

حتی میتوانید اگر شرکتی یا موسسه ای دارید با چاپ یک لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت خود یک تبلیغ هم بکنید که همسایه ها با دیدن تبلیغات سایبان پارکینگ شما در صورت نیاز به شما مراجعه کنند و یا در مورد کسب و کار شما مطلع شوند. اگر هم نگران مالیات و عوارض شهرداری هستید هیچ نگران نباشید تبلیغاتی که شما روی سایبان پارکینگ به چاپ میرسانید هیچوقت نیاز به پرداخت عوارض شهرداری ندارد.

هر مدل سایبان پارکینگ از هر جنسی که بخواهید میتوانید داخل حیاط منزل یا شرکت خود نصب کنید هیچ محدودیتی از نظر انتخاب ندارید.

بیشتر بخوانیم : 

اجرای سایبان پارکینگ ویلا

برای تعویض سایبان پارکینگ قدیمی چیکار کنیم؟

برای تعویض سایبان پارکینگ در هر مدلی که باشد سایبان متین انجام میدهد ، نیازی به خرید دوباره ندارید سایبان قدیمی شما را تحویل میگیرد و سایبان پارکینگ نو با آپشن های جدید به شما تحویل میدهد.

تعیوض سایبان پارکینگ را فقط کسانی میتوانند انجام دهند که در این زمینه تجربه دارند ، سایبان متین بهترین تیم برای تعویض سایبان پارکینگ در مدل های متنوع است.

تعویض سایبان برقی ، سایبان پارکینگ شامل موارد زیر است : تعویض پارچه سایبان ، تعویض اسکلت سایبان ، تعویض موتور سایبان برقی  و …. است.

از کجا سایبان پارکینگ بخریم؟

شرکت های زیادی در زمینه فروش انواع سایبان ، سایبان پارکینگ وجود دارد اما باید یک شرکتی را برگزینید که بتوانید کیفیت و مرغوبیت آن را تضمین کنید ، سایبان متین بهترین شرکت برای خرید سایبان پارکینگ در مدل های متنوع است.

سایبان متین به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده انواع سایبان برقی فعالیت می کند ، توانسته با رساندن خدمات مناسب به مردم رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند.

“سایه ای امن برای خودروی خود را با سایبان متین تجربه کنید”

در تهران نیستیم سایبان پارکینگ چجوری تهیه کنیم؟

سایبان متین در تمام شهر های ایران شعبه ها و نمایندگانی دارد با آن ها درارتباط برقرار کنید تا بهترین سایبان پارکینگ از نظر کیفیت ، کارایی داشته باشید ، برای دیدن نمایندگی ها میتوانید لینک زیر را دنبال کنید و از نماینده های فعال شهر خود آگاهی پیدا کنید.

اخبارسایبان پارکینگ

خرید سایبان پارکینگسایبان پارکینگسایبان پارکینگ اصفهانقیمت سایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *