سقف جمع شونده شیشه ای

سقف جمع شونده شیشه ای


سقف جمع شونده شیشه ای

سقف جمع شو شیشه ای کاری جدید از شرکت سایبان متین

شما میتوانید هم از فصای بیرونی و نور خورشید بهره مند شوید و هم به سادگی از عوامل خارجی در امان بمانید. اگر سقف های جمع شو سبب دلگیر شدن فضای تجاری و منزل شما ، هتل ، ویلا ، رستوران یا هرجای دیگر میشود غمی نیست !

سقف جمع شونده شیشه ای متین دقیقا به همین منظور تولید شده است. تا هم از عوامل خرجی مثل باران و گردو خاک دور بمانید هم نور خورشید همچنان برای شما مفید باشد.

سقف جمع شو شیشه ای برای فضاهای کوچک برای اضافه کردن فضای پاسیو و یا قسمتی از حیاط ویلایی شان به آشپزخانه و یا نشیمن شان می باشد. که بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی با توجه به فرهنگ شان به دلیل دید کامل شیشه کاربرد دارند.

سقف های جمع شونده شیشه ای به دلیل داشتن دید کامل آسمان و فضای بیرون محصولی بسیار جذاب بنظر می آید که به خوبی برای ویلاها و خانه های ویلایی اقدامی جذاب و خاص میباشد.

حتی برای باز و بسته کردن آن دیگر مثل قدیم نمیخواهد تا پشت بام بروید. با یک ریموت کنترلی به راحتی میتوانید این محصول را باز و بسته کنید. داشتن سقفی که در شب بتوان آسمان را دید، بسیار پسندیده است. شیشه های دوجداره در سقف های متحرک شیشه ای باعث کمترین اتلاف دما میشود. سازه سقف شیشه ای بسیار حساس و در عین حال زیبا است.

قیمت سقف جمع شو شیشه ای

قیمت سقف شیشه ای نسبت به محیط اجرا متغیر است. نسبت ابعاد تعریفی در پروژه ارتفاعی که قرار است این کارانجام شود و همچنین یراق آلاتی که در این سقف قرار است اجرا شود.

ما در همه شهر های ایران نمایندگی داریم

برای ارتباط با نمایندگی های ما کلیک کنید !

برای سفارش و اطلاع از قیمت های پروزه از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

پروژه سقف برقیپروژه سقف متحرکپروژه هاسقف جمع شوسقف جمع شونده

خرید سقف جمع شوخرید سقف جمع شوندهسقف جمع شوسقف جمع شونده

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *