سقف متحرک و سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک و سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک و سقف متحرک شیشه ای


سقف متحرک 

سقف  اتوماتیک و یا سقف متحرک یکی از جدیدترین و مدرنترین نوع پوشش‌های متحرک می باشد،

این سیستم‌ها به شکلی طراحی شده اند که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران، برف، باد و تابش آفتاب مقاوم باشند، همچنین امکان اضافه کردن چراغ در زیر سقف متحرک به منظور روشنایی محیط در شب در این سیستم‌ها وجود دارد.

سقف متحرک دارای سازه آلومینیومی و بوسیله پارچه هایی از جنس PVC پوشانیده شده اند.

برخی از خصوصیات سقف متحرک

– بسیار مدرن و زیبا

-کاملا بیصدا

– مقاوم در برابر باد، باران و برف

– سیستم زهکشی یکپارچه به منظور هدایت آب

– پارچه های با جنس PVC بسیار عالی

-مناسب جهت بالکن‌ها، تراس‌ها و فضا سازی محوطه باز رستوران‌ها، کافی شاپ‌ ها، فود کورت‌ ها، هتل ها، تالار های پذیرایی، پارکینگ ها و همچنین برای استخرها که می خواهیم سقف دار باشند

– ماکسیمم طول 10 متر و عرض نامحدود

سقف متحرک شیشه ای

سقف متحر ک شیشه ای ،تشکیل شده است از سازه آلومینیومی و شیشه ی سکوریت ۱۲ تا ۲۰ میلیمتری که بوسیله موتور توبولار باز و بسته می شوند. این سقف ها بیشتر در فضاهای باز نظیر رستوران ها و هتل ها ، پارکینگ ، بالکن مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از سقف های متحرک شیشه ای جمع شونده جز در موارد و کاربری های خاص توصیه نمیشود زیرا که ، استفاده از آنها در فضاهایی نظیر پوشش استخر ، بدلیل نشست رطوبت روی شیشه ها در مدت زمان بسیار کوتاه ظاهر آن کدر می شود و دیگر نمیتوانید آسمان را تماشا کنیدو همچنین در فضاهای کوچک هم همین اختلال ایجاد می شود. سقف های متحرک شیشه ای بسیار سنگین هستند و بار زیادی به ساختمان اضافه می کنند. ولی میتوانیددر کاربردهای خاصی مانند رستوران در فضای باز ، هتل ها می توانید از این سقف شیشه ای استفاده کنید و زیبایی دو چندانی به رستوران و هتل خود دهید.

سقف متحرک و سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک

برخی از خصوصیات سقف متحرکسقف متحرکسقف متحرک شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *