فروشگاه سایبان مغازه متین

فروشگاه سایبان مغازه متین

فروشگاه سایبان مغازه متین


فروشگاه سایبان مغازه متین

اولین نمونه های سایبان مغازه با اهداف صرفاً کاربردی و تنها به جهت پوشاندن در و سد نور شدید آفتاب مورد استفاده قرار می گرفتند. این سایبان مغازه که اغلب از پارچه های نیمه شفاف مانند گاز دوخته می شدند  اگرچه دنبال کردن تاریخچه دقیق تغییرات و تکامل سایبان برقی مغازه کاری مشکل است اما شواهد به جا مانده حاکی از وجود دو نوع سایبان  مغازه متفاوت در قرن هفدهم است. یکی به شکل پرده ای ساده که با دو بند در بالا جمع شده و به صورت والانی در بالای پنجره قرار می گرفت و دیگری یک پارچه چهارگوش ساده و هم اندازه با ابعاد پنجره که به تخته های چوبی متصل شده و در فرورفتگی قاب در نصب می شد.

برای مشاهده پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید

سایبان مغازه که قابلیت جمع شدن دارند به مالکان اجازه می‌دهند که شرایط هوای اطراف را آن طور که خود می‌خواهند تنظیم کنند. وقتی رگبارهای شدید یا تابش آفتاب شدید اتفاق می‌افتد، آنها یا مستقیماً خودشان یا با استفاده از سیستم اتوماسیون خانگی،سایبان مغازه را باز می‌کنند و حفاظی در مقابل موارد مذکور ایجاد می‌کنند. اندازه‌گیری‌هایی که در آزمایشگاه انجام شد نشان می‌دهد که هوای زیر سایبان مغازه می‌تواند تا ۲۰ درجه خنک تر باشد.

از آنجا که سایبان مغازه باعث می‌شود که نور آفتاب به پنجره‌ها و درب‌های شیشه ای کشویی وارد نشود، آنها می‌توانند دمای داخل را نیز خنک تر نگه دارند که باعث کاهش هزینه‌های تهویه هوا می‌شود. سایبان برقی مغازه باعث می‌شوند که اجناس داخل مغازهاز تابش مستقیم آفتاب در امان باشندو از بین نرود. سایبان برقی همچنین حفاظی ایجاد می‌کند تا کودکان و حیوانات اهلی منزلی، در آنجا بازی کنند و از نور مستقیم خورشید در امان باشند.

تماس با فروشگاه سایبان مغازه متین

شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای وصل شدن به نمایندگی شهر خود به صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباط با فروشگاه متین :

اخبارسایبان مغازه

سایبان مغازهسایبان مغازه ارزانفروشگاه سایبان مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *