فروش سقف متحرک ارزان

فروش سقف متحرک ارزان

فروش سقف متحرک ارزان


فروش سقف متحرک ارزان

نصب سقف متحرک به شما این امکان را می دهد که اگر در رستوران خود دارای یک فضای باز بلا استفاده هستند  با نصب سقف متحرک از مشتریان خود در فضای باز پذیرایی کنید. این کار باعث افزایش مشتری برای رستوران شما شده و نمای بیرونی رستوران شما را زیبا و شیک میکند.

گاهی اوقات سقف متحرک جهت ایجاد فضا های جدید در منازل مسکونی به منظور ایجاد مکانی دنج و رفع خستگی و دورهمی های صمیمی و گرم در خدمت اهالی خانواده قرار میگیرد. سقف جمع شونده این امکان را به صاحبان کسب و کار میدهد تا فضای بیشتری جهت ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشند.سقف برقی همچنین میتوان در ادارات برای ایجاد فضای VIP جهت برگزاری جلسات خاص و پذیرایی از افراد و مهمانهای ویژه استفاده نمود.

مزیت های استفاده از سقف متحرک

با استفاده از سقف متحرک می توانید از استخرو … خانه تان لذت ببرید بدون اینکه شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. با استفاده از سقف متحرک نه تنها در زمستان بارش باران و برف را مهار می کنید بلکه همچنین سقف متحرک می توان در تمام طول روز از نور طبیعی هم بهره مند شد.

دور تا دور سقف متحرک به وسیله شیشه های متحرک میتواند پوشیده شود سیستم تخلیه آب یکپارچه سقف متحرک پارچه ای هرگونه بارش جوی را از سیستم خارج میکند ضمن اینکه خود پارچه نیز ضد آب میباشد.

سایبان برقی متین فروش سقف متحرک ارزان با سالها تجربه در زمینه ی فروش ، ساخت و  نصب سقف متحرک دارد توانسته است بالاترین کیفیت را در محصولات خود ایجاد کند.

فروش سقف متحرک ارزان توسط سایبان برقی متین با کیفیت مرغوب میتوانید با راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید :

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارسقف متحرک

سقف متحرکفروش سقف متحرکقیمت سقف برقیهزینه ی نصب سقف جمع شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *