انواع سایبان بالکن چیست؟

انواع سایبان بالکن چیست؟

انواع سایبان بالکن چیست؟


انواع سایبان بالکن چیست؟

 

 

انواع سایبان بالکن چیست؟

 

سایبان چتری بالکن

سایبان های چتری  ساده ترین مورد و ارزانترین سایبان بالکن می باشد.  این نوع از سایبان بالکن امکان باز و بسته شدن و به راحتی جدا شدن را دارد که برای بالکن ها بافضاهای کوچک  و یا بشت بام ها مناسب است و به راحتی می توان آن را باز کرد و در صورت نیاز نبودن آن را جمع کرد.

سایبان  بالکن پارچه ای 

سایبان بالکن پارچه ای انواع مختلفی دارد ، نیازی نیست از مدل سنتی آن استفاده کنید میتوانید از مدل مدرن این نوع سایبان بالکن هم استفاده کنید. سایبان بالکن  پارچه ای به دلیل انعطاف پذیر بودن می توان آن را به هر شکلی که می خواهید تغییر دهید  و میتوانید فضای بسیار خاصی برای خودتان و اعضای خانواده اتان با سایبان بالکن پارچه ای رقم بزنید.

سایبان برقی بالکن

سایبان برقی بالکن گزینه ی مناسب برای فضای بالکن شما به حساب می آید، این نوع سایبان بالکن به دلیل برقی بودن آن می توان به راحتی آن را باز و بسته کرد و به اندازه دلخواه آن را باز کنید تا بتوانید از تابش نور خورشید جلوگیری کنید و این نوع سایبان بالکن را می توانید در کنار استخر ها ، پاسیو و … استفاده کنید.

سایبان بالکن شفاف

سایبان بالکن شفاف به دلیل استفاده از صفحات پلکسی نور خورشید را به طرز زیبایی به بالکن شما منعکس میکند و فضای بسیار زیبا و مورد پسندی برای شما ایجاد می کند. این نوع سایبان ها نمی توانند نور خورشید را جذب کنند و بالکن شما را در فصل سرما گرم کنند ، اگر وسایلی که در بالکن قرار دادید مانند مبلمان پارچه ای و .. و در معرض تابش نور خورشید قرار دارد از این نوع از سایبان استفاده نکنید مناسب فضای بالکن شما نمیباشد،  می توانید از سایبان های نام برده دیگر استفاده کنید.

سایبان بالکن

انواع سایبان بالکن چیست؟تعریف انواع سایبان بالکنسایبان بالکنمناسب ترین سایبان بالکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *