انواع سایبان متحرک

انواع سایبان متحرک


انواع  سایبان متحرک

 

سایبان متحرک های موجود در بازار برای مکان های مختلف و کاربرد های مختلف تعبیه و ساخته شده اند.

وجود سایبان متحرک در هر جای سرباز که مقابل تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد ، باعث میشود محوطه ای که توسط سایبان متحرکپوشیده شده است از شر تابش آفتاب ، گرمای حاصله از تابیدن مستقیم خورشید ، اشعه های مضر و نا مهربان افتاب و همچنین رطوبت برف و باران در امان بماند.

به عنوان مثال از سایبان متحرک هایی استفاده میشود که در بالای درب مغازه نصب شده و باعث جلوگیری پوسیدگی اقسام داخل ویترین از شر گرما و آفتاب خورشید میشود.

همچنین نصب سایبان متحرک در بالای درب مغازه ها ، باعث شکیل تر به نظر رسیدن ظاهر مغازه و همچنین چاپ تبلیغات های سود مند و موثر روی سازه های آن ها میباشد.

سایبان متحرک ها از لحاظ رنگ نیز دارای تنوع بسیار زیادی هستند که توسط سلیقه ی مشتری و هماهنگی با محیط انتخاب و تهیه میشوند.

استفاده از نوعی سایبان متحرک برای رستوران ها و کافی شاپ های سرباز که مشتریان آن ها در فضاهای باز به صرف نوشیذنی و غذا مشغول هستند باب بوده و مورد استفاده قرار میگیرد.

نصبسایبان متحرک در بالکن ها و پاسیو ها نیز برای استفاده از فواید آن مثل جلوگیری از داغ شدن و در نتیجه گرم شدن خانه امکان پذیر بوده و آرامش و محیط دنجی را به ساکنان هدیه میدهد.

شما میتوانید برای انتخاب بهترین نوع سایبان متحرک و جنس و کیفیت کار آمد آن ها با مشاوران سایبان متحرک متین تماس گرفته و از مشاوره های لازم و صد در صد رایگان در خصوص انتخاب و گزینش ، بهره مند شوید و استفاده کنید.

 

 

تماس با سایبان متحرک و سقف برقی متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

 

سایبان متحرک

سایبانسایبان اتوماتیکسایبان اتوماتیک برقیسایبان برقیسایبان برقی فروشگاهسایبان برقی مغازهسایبان جمع شوندهسایبان متحرکسایبان متحرک خودروسایبان متحرک فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *