ایده ای نو با سایبان برقی

ایده ای نو با سایبان برقی

ایده ای نو با سایبان برقی


ایده ای نو با سایبان برقی که جالب است بدانید !

ایده ای نو با سایبان برقی ، سایبان برقی را در جاهای مختلفی دیده اید ولی امروز جایی که میخواهیم به شما پیشنهاد کنیم فکر نکنیم تا حالا دیده یا شنیده باشید پس حتما با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانیم : 

راجع به ویژگی های سایبان برقی میدانید ؟

سایبان برقی همراه شما در کاروان ها مسافرتی

شاید براتون جالب باشه که در کاروان های مسافرتی چجوری از سایبان برقی میشه استفاده کرد ، بعضی از کارتون ها یا فیلم های ترسناک که در جنگل هاست را دقت کنید میبینید که اتوبوس یا کاروانی که تعداد زیادی جمعیت با آن در حال سفر هستند زیر یک سایبان که کنار اتوبوس نصب شده است در حال استراحت هستند ، و مطمئنا تا حالا دقت نکردید و سرسری از آن رد شده اید.

اما با کمی دقت میتوانید ببینید که چقدر مفید واقع شده است هر کسی که دلش میخواهد ساعاتی را در جنگل و یا فضای باز بگذراند و به دور از تابش آفتاب راحت میتواند زیر آن بنشیند و استراحت کند.

این میتواند یک ایده برای سایبان برقی باشد که شما با نصب همچین سایبان برقی میتوانید کاروان خود را حتی تبلیغ کنید و تعداد مسافران آن کاروان را افزایش دهید.

یک ایده ی خلاقانه منجر به کسب در آمد زیادی خواهد شد.

بیشتر بدانیم : 

سایبان برقی با قیمت کارخانه

ایده ای نو با سایبان برقی

امکان استفاده از سایبان برقی در اتوبوس های کاروان وجود دارد؟

بله که هست ، اتوبوس هایی که تعداد زیادی از افراد را جابه جا میکنند میتوانند با گذاشتن یک سایبان برقی کنار سقف اتوبوس خود به راحتی اوقاتی دل انگیز هم برای خود و هم مسافرانشان ایجاد کنند.

حتی میتوانید روی پارچه ی سایبان برقی خود تبلیغات چاپ کنید ، کاروان و یا خدمات خود را روی آن به چاپ برسانید یا یک طرح لوگویی از شرکتتان را روی آن بیندازید با اینکار هم یک تبلیغات انجام داده اید هم مشتریان خود را زیاد میکنید.

همیشه بعضی از مسافران هستند که بعضی اوقات از نشستن زیاد در اتوبوس خسته می شوند و نیاز به یک ساعاتی برای استراحت دارند اما گرمای شدید آفتاب به آن ها این اجاه را نمیدهد که استراحت کنند ، اما شما با قرارا دادن یک سایبان برقی کنار سقف اتوبوس کاروان مسافرتی خود میتوانید این دغدغه ی مسافران خود را حل کنید که آن ها بتوانند به دور از تابش آفتاب و بارش برف و باران به راحتی استراحت کنند و خستگی در کنند.

ایده ای نو با سایبان برقی

چرا از سایبان برقی استفاده کنیم ؟

سایبان برقی از سایبان های ثابت بهتر است چرا ؟

چون شما میتوانید سایبان برقی را در صورت نیاز نداشتن ببندید و هر وقت که دلتان خواست آن را به راحتی با کمک یک ریموت باز کنید اما سایبان ثابت همچین قابلیتی ندارد.

سایبان برقی را میتوانید در هر مدل و طرحی که میخواهید سفارش دهید ، میتوانید به راحتی بدون اینکه شهرداری و یا مالیات گریبان گیر شما شود لوگو و یا هر طرحی که میخواهید روی آن چالپ کنید.

پارچه های سایبان برقی طرح های متنوعی دارد که میتوانید با در نظر گرفتن سلیقه ی خودتان هر طرحی  و نوعی که میخواهید در نظر بگیرید.

بهتر است برای پارچه سایبان برقی اتوبوس های کاروان از پارچه ی پی وی سی استفاده کنید ، چون پارچه های پی وی سی قابلیت ضد آب بالایی دارند در هنگام بارش برف و باران وقتی زیر سایبان برقی ایستاده اید یک قطره از باران را حس نخواهید کرد.

علاوه بر این رنگ و طرح های زیادی دارد ، که دست شما باز است تا هر مدلی که خواستید را سفارش دهید برای سفارش پارچه سایبان برقی خود میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کنید تا از طرح ها و مدل های آن آگاهی پیدا کنید و از آن ها سفارش دهید.

ایده ای نو با سایبان برقی

استفاده از سایبان برقی چه مزیتی دارد ؟

میرسیم سر بحث اینکه اصن چرا باید سایبان برقی برای کاروان نصب کنید اصلا چه مزیتی دارد تا اینجای مطلب که خواندید فکر کنم چند تا از مریت ها و کاربرد های آن را پی بردید.

اما به سایر مزیت های آن اشاره خواهیم کرد :

مزیت هایی که یک سایبان برقی برای یک اتوبوس کاروان میتواند داشته باشد این است که مسافران میتوانند با خیال راحت و آرامش به دور از تابش مضر آفتاب و برف و باران ، حتی از آسمون هم سنگ بیاد نمیخوره توی سر مسافرتون در این حد سایبان برقی از سافران شما محافظت میکند این یکی از مزیت های سایبان برقی بود ، دیگه میتوانید هر موقع که دلتون خواست آن را بدون اینکه با نیروی دستی باز و بسته اش کنید با کمک یک ریموت یک دکمه را فشار بدید باز می شود و در صورتی که میخواستید آن را ببندید هم به همین صورت است.

دیگر مزایای سایبان برقی این است که سایبان برقی ظاهر اتوبوس کاروان شما را خوشگل تر میکنه ، لاکچری نشونش میده ، مسافرانتون عشق میکنن که سوار یک همچین اتوبوسی شدند عکس میگیرند با دوستانشون به اشتراک میذارین میگین منو اتوبوس لاکچری همین الان یهویی ?

هیچی دیگه ، پس برای خاص دیده شدن سایبان برقی را هرچه سریعتر سفارش دهید.

مطالب بیشتر : 

اجرای سایبان برقی با کیفیت

منو اتوبوس لاکچری همین الان یهویی !

ایده ای نو با سایبان برقی

شرکتی وجود دارد که همچین سایبان برقی را سفارش دهیم؟

بله که هست ، سایبان برقی متین هر سایبان برقی که شما بخواهید را در اختیارتون قرار میدهد ، برای سفارش سایبان برقی در هر مدل که میخواهید میتوانید با آن ها در ارتباط باشید.

سایبان متین در چند سال تجربه ای که کسب کرده اید در تولید و عرضه ی انواع سایبان برقی حرفه ای است که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

سایبان برقی با کیفیت میخواهید میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید.

شرکت سایبان متین در شهرستان ها نمایندگی دارد ؟

بله ، سایبان متین در تمام شهرستان ها نمایندگی دارد ، و آماده ارائه خدمات به شما عزیزانی است که در شهرهای دیگر ایران زندگی میکنید. برای مشاهده ی نمایندگی سایبان متین میتوانید لینک روبرو را دنبال کنید.

اخبارسایبان برقی

خرید سایبان برقیسایبان برقیسفارش سایبان برقیقیمت سایبان برقی

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *