راجع به تجهیزات سایبان برقی میدانید؟

تجهیزات سایبان برقی-سایبان متین

تجهیزات سایبان برقی-سایبان متین


راجع به تجهیزات سایبان برقی میدانید؟

ممکن است هیچوقت درباره ی تجهیزات سایبان برقی مطلبی نخوانده باشید یا راجع بهش چیزی ندانید. بعضی وسایل برقی هستند که تجهیزات جانبی آنها بیشتر به کار می آیند و میتوانید با استفاده از آنها از وسیله ی مورد نظرتان بهتر استفاده کنید.

سایبان برقی هم خودش کارایی مفیدی دارد هم تجهیزات جانبی که به آن متصل میکنید. همانطور که میدانید سایبان برقی سالهاست که در بین مردم بسیار محبوب شده است چون کارایی بسیار مفیدی دارد و میتوانید در هر محلی که بخواهید نصب کنید ، سایبان به راحتی توانایی جلوگیری از تابش آفتاب ، بارش برف و باران ، ریزش برگ و تگرگ و سایر عوامل طبیعی و غیر طبیعی را دارد.

در هر چهار فصل هم میتوانید از سایبان استفاده کنید ، هیچ محدودیتی در استفاده از سایبان برقی نخواهید داشت پس با خیال راحت سفارش دهید و از وجود آن بهره مند شوید البته به شرط اینکه از شرکت معتبر که در زمینه تولید و عرضه ی سایبان تجربه ی بالا دارد و میتواند بهترین سایبان برقی را به شما عرضه نماید ، سفارش دهید تا بدون اینکه هزینه تعمیر و تعویض بپردازید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا تجهیزات سایبان برقی را با هم مورد بررسی قرار دهیم و شما بتوانید انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید. حتما همراه ما باشید.

تجهیزات سایبان برقی : سنسور باد

وقتهایی که باد شدید شروع به وزیدن می کند ممکن است در محلی که سایبان نصب کرده اید فردی حضور نداشته که سایبان را ببندد تا آسیبی به آن وارد نشود و یا شرایطی پیش بیاید که فرد قادر به باز و بسته کردن سایبان برقی نباشد ، در این مواقع نصب سنسور باد می تواند بهترین کار باشد.

سنسور باد طوری عمل می کند که وقتی به صورت پیش فرض سرعت و شدت باد تعیین شده است وقتی میزان وزش باد به آن حد برسد سنسور باد وظیفه اش را انجام می دهد که وظیفه اش بستن سایبان است تا آسیبی نبیند.

برای مغازه داران وصل کردن سنسور باد می تواندد بسیار مفید واقع شود اوقاتی که در مغازه حضور ندارند خیالشان راحت است که سایبان بسته می شود و دیگر نیازی نیست مسافتی طولانی را طی کنند تا به مغازه برسند و سایبان برقی را به کمک ریموت ببندند.

پس سنسور باد تضمین می کند که در زمان وزش باد دیگر لازم نیست نگران باشد که آسیبی به سایبان برقی شما وارد شود چون سایبان برقی شما در هنگام وزش باد شدید بسته می شود و دیگر هیچ آسیبی نمی بیند.

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی برای روزهای بهاری

نصب سایبان برقی و کاربرد آن

ویژگی سنسور باد سایبان برقی چیست؟

*کاربری آسان
*کاملا وایرلس
* مجهز به سنسور شتاب
* مجهز به پردازنده پیشرفته و به روز
* قابلیت تنظیم حساسیت
* کم حجم و زیبا
* قیمت کاملا به صرفه درمقایسه با نمونه های خارجی (در عین کارایی باﻻ)
* نصب آسان
* مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

یک ویدیویی در ادامه برای شما حاضر کرده ایم که میتوانید با سنسور باد بیشتر آشنا شوید حتما ویدیوی زیر را مشاهده کنید تا از عملکرد این سنسور پر کاربرد که دستاورد جدید شرکت ما محسوب می شود آشنایی پیدا کنید.

تجهیزات سایبان برقی : نورپردازی

نورپردازی یکی از جذابترین تچهیزات سایبان برقی محسوب می شود که می توانید برای جذابیت بیشتر سایبان برقی از این قابلیت استفاده کنید. بیشتر افراد هستند که میخواهند بالکن منزلشان یا جلوی مغازه شان جذابتر شود اولین کار این است که سایبان برقی نصب کنید و سپس قابلیت نورپردازی را روی آن پیاده سازی کنید.

البته میتوانید از ال ای دی های کوچک استفاده کنید تا بتوانید یک رنگ جذاب ایجاد کنید و در شب هم بتوانید از محیط لذت ببرید ، اما ممکن است بعد از یک مدت طولانی از دیدن همان رنگ ال ای دی های تکراری خسته شوید و دوباره باید هزینه کنید ال ای دی رنگی دیگری تهیه کنید و این خودش یک هزینه ی جداگانه است. اما با اجرای قابلیت نورپردازی می توانید به راحتی ال ای دی هایی که برای سایبان برقی نصب شده است به هر رنگی که بخواهید در بیاورید ، هر موقع که خواستید رنگ آن ها را تعویض کنید.

به نظرتان جذاب نیست ، رنگ های بسیار زیبا را یکجا با هم داشته باشید بدون اینکه بخواهید هر چند ماه یک بار ال ای دی های رنگی بخرید. وقتی قابلیت نورپردازی را برای سایبان برقی پیاده سازی کنید می توانید زیبایی را برای خود رقم بزنید.

در ویدیوی زیر که توسط تیم ما ، سایبان متین تهیه شده است می توانید این قابلیت جذاب را مشاهده کنید و ببینید که به کمک یک ریموت به راحتی می توانید سایبان برقی را به هر رنگی که بخواهید درآورید. در ادامه شما را دعوت به مشاهده این ویدیوی جذاب می کنم.

پیشنهاد مطالعه :

عوامل موثر در قیمت سایبان برقی

سایبان برقی با طرح های خلاقانه

سایبان برقی با تجهیزات متفاوت سفارش دهید !

اگر در نظر دارید که تجهیزات سایبان برقی منحصر به فردی داشته باشید میتوانید با تیم سایبان متین در ارتباط باشید. شرکت ما روز به روز خودش را بروز می کند تا بتواند خدماتی منحصر به فرد به شما عزیزان ارائه نماید. هر روز ما تجهیزات جدیدی را تدارک میبینیم که بتوانید بهترین سایبان برقی داشته باشید.

برای سفارش سایبان برقی با تجهیزات منحصر به فرد میتوانید با ما در ارتباط باشید. همچنین شرکت ما در سراسر کشور ایران نمایندگی دارد که میتوانید در هر شهری که هستید سایبان مورد نظرتان را از ما سفارش دهید. وقت را تلف نکنید و همین حالا به فکر سفارش سایبان برقی باشید.

اخبارسایبانسایبان برقی

تجهیزات سایبان برقیسایبانسایبان برقیسایبان برقی ارزانقیمت سایبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *