خرید سایبان برقی شیک و مدرن

سایبان برقی شیک و مدرن


خرید سایبان برقی شیک و مدرن 

خرید سایبان برقی شیک و مدرن برای هر فضای بازی میتواند علاوه بر زیبایی آرامش و راحتی را هم به همراه داشته باشد. استفاده از سایبان های برقی سالها است در همه جای دنیا رایج شده و به دلیل استفاده آسان و ظاهر شیک و زیبا طرفداران زیادی هم دارد. سایبان اتوماتیک یا برقی به واسطه داشتن بازوهای برقی جلو رونده و قابلیت تنظیم شیب برای آن، میتواند فضای بیشتری را نسب به انواع سایبان های قدمی تحت پوشش خود قرار دهد.
همچنین در ساخت سایبان های برقی از چادر یا پارچه مرغوب و باکیفیت استفاده شده تا دوام آنرا بیش تر از سایبان های قدیمی بنماید. این تضمین وجود دارد که در تابستان شما را از گرما محافظت کند و در زمستان هم به خوبی در جلوی نم و خیسی ناشی از بارش باران و برف را بگیرد.

سایبان سایبان برقی

تبلیغ روی سایبان برقی مغازه 

یک سایبان مناسب قابلیت این را دارد که روی چادر آن محصولات ، خدمات ، لوگو و شماره تماس خود را ذکر کنید تا از سایبان ها استفاده تبلیغاتی هم کرده باشید. با چاپ تبلیغات روی سازه سایبان برقی دیگر نیازی به پرداخت عوارض به شهرداری نخواهید داشت  و عمر بالای سایبان های برقی باعث میشود یک المان تبلیغاتی موثر در اختیار داشته باشید.

مهمترین دلیل نصب سایبان برای مغازه این است که ایجاد سایه نماید و مغازه داران روی ویترین و سردر مغازه خود سایه را داشته باشند. اما این تنها مزیت سایبان ها نیست و میتوانند به طور موثر برای تبلیغات هم مورد استفاده قرار بگیرند. طراحی چادر های سایبان ساز و کار تبلیغاتی مغازه شما را تغییر میدهد و در عین حال بر زیبایی نما هم تاثیر گذار خواهد بود.

خیالتان از بابت ماندگاری تبلیغات روی سایبان ها راحت باشد زیرا چاپ و چادر سایبان در برابر آفتاب و باران مقاوم اند و زمان زیادی میتوانید تبلیغات را روی سایبان مغازه داشته باشید. با ایجاد خلاقیت روی سایبان ها هم برای خود میتوانید تبلیغ کنید و هم از این طریق راهی برای تبیلغ مشتراین خود بیابید.

به طور مثال اگر وارد کننده هستید میتوانید برندهای وارداتی را روی سایبان با ذکر نام و لوگو تبلیغ نمایید. این ویژگی ها و تفاوت ها خرید سایبان برقی شیک و مدرن را توجیه و مقرون به صرفه کرده است. توجه داشته باشید  برای هر کسب و کاری تبلیغ لازم است و چه بهتر که یک راه اسان و ارازن برای آن داشته باشید.

سایبان مغازه سایبان برقی

دلیل نصب سایبان مغازه 

چادرهای مغازه از دیرباز مورد استفاده بوده اند و حرکت دادن انها به وسیله اهرم امکان پذیر بود. اما سایبان برقی مدرن قابلیت تنظیم و باز و بست را برای صاحبین خود تنها به وسیله ریموت ممکن کرده تا آسایش و راحتی بیشتری را تجربه کنید. نوع اتصالات و سازه سایبان های برقی در قیمت و دوام ان تاثیرگذار است و میتواند برای هر سایبانی متفاوت انتخاب شودو عمل کند.

طراحی انواع سایبان های برقی و ساخت آن کاملا مطابق با نیاز و سلیقه مشتری انجام میگیرد و هدف از تولید چنین محصولاتی قطعا راحتی و آسایش مشتریان است. نصب این محصول به شرطی که با دکور و نمای ساختمان هماهنگی داشته باشد در جذب مشتری برای شما تاثیر زیادی خواهد داشت. اتوماتیک بودن این سایبان ها پوششی مدرن و زیبا را برای هر فضایی به ارمغان می آورد و راحتی مصرف کننده را به همراه دارد.

چادرهای برزنتی به شما کمک میکند تا در طول روز مشتریان بتوانند فضایی را در مقابل مغازه یا داخل حیاط و محوطه رستوران زمان خود را بگذرانند. به این ترتیب میتوان از فضای باز لذت برد و در عین حال سایه را هم داشت. حتی در زمستان میتوانید برای سایبان برقی هیتر هم نصب کنید تا کارایی سایبان را در زمستان هم داشته باشید. توجه داشته باشید امکان گذاشتن آتش یا باربیکیو در زیر سایبان باعث خراب شدن چادر سایبان خواهد شد.

خرید سایبان برقی شیک و مدرن سایبان مغازه

برخی از خصوصیات سایبان برقی 

🔴 قابلیت طراحی بسیار زیبا و مطابق با نمای ساختمان یا مغازه
🔴 استفاده از پارچه و یراق آلات بادوام و محکم
🔴 مقاومت بالا در برابر زنک زدگی و خوردگی یا پوسیدگی
🔴 امکان نصب سیستم نور پردازی و چراغ های ال ای دی روی سایبان
🔴 امکان نصب سایبان برقی با عرض 6 متر و بازشو 3 متر
🔴 قابلیت تنظیم شیب برای سایبان از 0 تا 60 درجه
🔴 قابل نصب و استفاده برای انواع فضای باز در رستوران، ویلا، تراش و سر در مغازه ها

خرید و نصب سایبان برقی را از ما بخواهید 

اگر انتظار خرید سایبان برقی شیک و مدرن و در عین حال ارزان را دارید ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم. از گذراندن اوقات خود زیر سایه یک سایبان زیبا و محکم لذت ببرید و جلوگیری از تابش های شدید و مستقیم آفتاب و اشعه های سرطان زا را بگیرید آنرا به سایبان بسپارید.

خرید و نصب سایبان برقی

سایبان های مدرن و برقی علاوه بر اینکه  از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری میکنند، به این شکل تا چند درجه دمای داخل فضا و محیط تحت پوشش سایبان را خنک تر مینمایند. شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای دریافت اطلاعات نمایندگی شهر خود روی لینک زیر کلیک کنید.

اخبارسایبان برقیسایبان برقی اتوماتیکسایبان برقی مغازهسایبان پارکینگ

سایبانسایبان برقیسایبان مغازهسایبان مغازه تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *