ساخت سایبان پارکینگ حرفه ای

ساخت سایبان پارکینگ حرفه ای

ساخت سایبان پارکینگ حرفه ای


ساخت سایبان پارکینگ حرفه ای

سایبان پارکینگ یکی از اجزای ضروری و مهم برای مکان های سربازی که خودرو در فضای باز بدون آفتاب گیر قرار میگیرد به شمار میرود.به این علت که پارک کردن خودرو در ساعت های طولانی در معرض تابش شدید نور خورشید در فضای باز باعث بروز مشکلاتی برای خودرو مثل از دست دادن و تغییر رنگ اصلی خودرو میشود.

سایبان پارکینگ برای موتورها و خودروهای ترابری کوچک به کار میرود که میتوان به طور کلی آن را سایبان پارکینگ انواع وسایل نقلیه موتوری نامید.

مینی بوس ها و ماشین های نیمه سنگین نیز میتوانند از سایبان پارکینگ برای انواع اتوبوس تک کابین و چند کابین استفاده کنند.

این سایبان ها برای کامیون و ماشین های سنگین و طور کلی سایبان پارکینگ ماشین الات ساختمانی و راه سازی نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

سایبان پارکینگ ، با طراحی های جذاب و زیبا و متناسب محیط پیرامون که اغلب برای مراکز و ساختمان های بزرگ اداری و مسکونی ، تجاری و هتل ها مورد استفاده قرار میگیرند.

به جز زیباتر نشان دادن مکان سایبان پارکینگ برای مقاومت از فضای تحت پوشش خود از باران ، برف ، تگرگ و همچنین فضولات پرندگان کاربرد دارد .این سازه ها مخصوص درب ورودی اصلی ساختمان ها و یا برای پنجره های بزرگ وتراس هستند و قابلیت نصب انواع پوشش ها شیشه سکوریت ، پلی کربنات تخت (مشابه شیشه) ،پی وی سی و یو پی وی سی را دارا میباشد .

ساخت سایبان پارکینگ حرفه ای جز تخصص سایبان برقی متین است که میتوانید با در ارتباط بودن با سایبان متین بهترین سایبان پارکینگ را داشته باشید .

برای مشاهده ی سایبان پارکینگ های اجرا شده توسط سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

برای سفارش سایبان پارکینگ حرفه ای  با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید :

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارسایبان پارکینگ

خرید سایبان پارکینگساخت سایبان پارکینگ حرفه ایسایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *