سایبان برقی چیست و اجزای آن چگونه کار میکند؟

سازه ی سایبان برقی

سازه ی سایبان برقی


سایبان برقی چیست و اجزای آن چگونه کار میکند؟

 

 

سازه های سایبان برقی وسایبان اتوماتیک تکنولوژی جدید سایبان های آفتابی هستند. که امروزه جهت بسیاری از امکان تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای سازه ی سایبان برقی

1- چادر سایبان بر قی : چادر سایبان های برقی از سه مدل تشکیل شده اند.

برزنتی: نوع جدیدی از پارچه های برزنتی می باشد. که بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می دهند. پارچه های زیر طرح ها و رنگ های مختلف برزنت می باشد.
فلکسی: تا کنون به فکر چاپ آرم و لوگوی خود روی سایبان خود افتاده اید؟ آیا می دانید چگونه می توان آرم خود را روی سایبان وارد کرد؟
ترانزیتی: سایبان های ترانزیتی نسل جدیدی از سایبان برقی می باشد که می توان به انواع رنگ های این نوع از سایبان اشاره کرد. مهترین ویژگی این نوع از چادر 5 سال گارانتی آن می باشد که می تواند جهت سایبان اتوماتیک شما کمک بسیار زیادی بکند.
از طرفی قابلیت شستشوی این نوع از چادر ها می تواند به طول عمر سایبان برقی شما کمک بسزایی کند.

2- بازویی: بازویی های شرکت سایبان برقی تک کاملا تولید داخل کشور می باشد. و با استفاده از الگو های خارجی در بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.
این بازویی ها از بازشوی 2 متر و 20 سانتی متر تا 2 متر و 80 سانتی متر باز می شوند. که به سایبان برقی شما کمک می کند راحت تر باز و بسته شود. در داخل بازویی سایبان برقی از فنر های درجه یک و مرغوب استفاده شده است.
تا فرایند باز و بسته شدن سایبان شما را با نرمی و آرامی مواجه کند. این بازویی ها در رنگ سفید موجود هستند و قابل استفاده شرکت های سایبان و تولید سایبان می باشند.

3- موتور برقی سایبان برقی : موتور توبلار که در هنگام بسته شدن کامل هیچ گونه فضای اضافه ای را اشغال نخواهد نمود.

سایبان برقی

اجزای سایبان برقیسازه ی سایبان برقیسایبان برقیسایبان برقی چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *