سایبان برقی برای خانه

سایبان برقی سایبان متین

سایبان برقی سایبان متین


سایبان برقی برای خانه

در فصل تابستان و روزهای گرم بیشتر افراد برای خنک کردن منزل از کولر و پنکه استفاده میکنند. جالب است بدانیم به کار بردن اصول معماری میتواند تا میزان زیادی دمای خانه را کاهش دهد. به این ترتیب در فصول گرم هوای خانه خنک تر خواهد بود. به کارگرفتن استراتژی های لازم برای خنک کردن خانه میتواند جایگزین مناسبی برای دستگاه های خنک کننده شود یا تا میزان زیادی استفاده از انها را کاهش دهد.

برای خنک ماندن خانه و جلوگیری از هدررفت انرژی یکی از روشها نصب سایبان برقی است. طراحان خانه و معماران باید جریان باد را به گونه ای موثر طراحی کنند تا موجب خنکی هوا شود. میتوان برای خانه ایوان، بالکن یا پنجره در نظرگرفت و محل قرارگیری انها به گونه ای باشد که باد را به داخل خانه هدایت کند.

نصب سایبان برقی برای خانه در جلوی پنجره ها میتواند هدررفت انرژی را کمتر کند و خنکی هوا را داخل اتاق نگه دارد. کاهش دادن  یا مسدود کردن مسیر نور خورشید با نصب سایبان در مسیرهای ورودی دما خانه را خنک تر خواهد کرد. درصورتی که پنجره ها در نقطه با تابش مستقیم خورشید روبه رو هستند میتوان با نصب سایبان شدت تابش را محدود کرد. در کنار آن میتوان اقدام به کاشت درختان و بوته ها نی زنمود تا رطوبت لازم در فصول گرم تامین شود.

مطالب پربازدید :

سایبان برقی ارزان تهران

فروش سایبان برقی ارزان

جذب مشتری با سایبان برقی 

سایبان برقی برای خانه

کاهش دما با نصب سایبان برقی

علاوه بر شیوه طراحی و معماری خانه ها باید برای ساخت از مصالح مناسب استفاده کرد. در ساخت فضاهای داخلی نیز میتوان از اصول معماری بهره برد تا دمای خانه کاهش یابد. در مناطق گرمسیری که دمای هوا تا میزان زیادی در فصول گرم افزایش میابد بهترین راه خنک کردن خانه ها استفاده از مصالح مناسب است. مصالحی مانند سنگ و بتن و خشت خام گرما را در طول روز جذب میکنند و در شب خنک میشوند.

استفاده از بتن در کف خانه میتواند به کاهش دما در طول روز کمک زیادی بنماید. در صورت که خانه شما این مشخصات را ندارد میتوانید با نصب سایبان برقی برای خانه این مشکل را حل کنید. وسایل الکترونیکی و تکنولوژی های روز دنیا تا حدی توانسته این مشکل را برطرف نماید. طراحی سایبان ها متناسب با بهره وری انرژی است و میزان هدررفت آنرا تا حد زیادی کاهش میدهد.

نصب سایبان برقی جلوی درب ورودی میتواند از تابش خورشید به طور مستقیم به داخل خانه جلوگیری کند. اشعه ماوراء بنفش و گرمای حاصل از آن دربهای چوبی را به شدت گرم میکند و در بلند مدت به انها آسیب میرساند. پرداخت و روغن روی در به مرور ترک میخورد و از بین میرود. همچنین بعد از مدتی رنگ در کدر به نظر خواهد رسید. برای محافظت از درب منزل نصب سایبان برقی برای خانه توصیه میشود.

نصب سایبان برقی نه تنها نور خورشید را به طور کامل مسدود میکند. بلکه تغییرات آب و هوایی نیز بر آن تاثیری نخواهد داشت. استفاده از سایبان هزینه هدررفت انرژی را کاهش میدهد و کمتر به تعمیر در نیاز پیدا خواهید کرد.  اگر حوصله تمیز کردن و جارو کشیدن جلوی درب را ندارید سایبان برقی مانع از ریزش برگ جلوی در خواهد شد. در عین حال نمای زیباتری برای خانه خواهید داشت.

سایبان برقی سایبان برقی برای خانه

مزایای نصب سایبان برقی 

به طور کلی نصب سایبان برقی برای خانه راه حلی آسان، سریع و بهینه برای حل مشکل تابش مستقیم نورخورشید است. نصب این وسیله زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و تنها کافی است برای اینکار با شرکت تولید کننده تماس بگیرید. سایبان مناسب خانه شما با ابعاد و اندازه درب ورودی و پنجره ها سازگار است و نصب آن مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

نصب سایبان در حیاط خانه میتواند راحتی بیشتر و کاربری بهتری را ایجاد کند. با سایبان برقی از مضرات نورخورشید در امان خواهید بود و محلی را برای استراحت تان فراهم میکنید. در سایه از تابش اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری میشود و پوست شما کمتر آسیب خواهد دید. همچنین سایه از چشم شما در برابر اشعه مضر UV مراقبت میکند و مانع از آسیب به بینایی شما میشود.

برای سایبان خانه میتوانید مبلمان و میز هم در نظر بگیرید. سایبان برقی از مبلمان محافظت میکند و مانع از ریزش برگ و آب باران روی آن خواهد شد. یکی از آسان ترین راه ها برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و استفاده بهینه از استخر و تراس نصب سایبان برقی برای خانه است. با نصب این وسیله کاربری حیاط افزایش میابد و محلی برای گذراندن عصرهای تابستان پیدا میکنید.

نصب سایبان برقی به شما این امکان را میدهد تا انرا به راحتی باز و بست نمایید. کنترل سایبان از راه دور و با ریموت امکان پذیر است. سایبان با موتور برقی کار میکند و این مزیت باعث میشود تا در زمان نیاز آنرا به راحتی تنظیم نمایید. با تنظیم شیب سایبان میتوانید تابش نور را هم تنظیم کنید.

مطالب پربازدید :

سایبان پارکینگ در منازل

خرید سایبان برقی مناسب

خرید بهترین سایبان متحرک 

سایبان برقی با کیفیت را از سایبان متین بخواهید!

اگر به دنبال کاهش هزینه نصب و خرید سایبان برقی خود هستید با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران اماده همکاری با شما برای طراحی و نصب سایبان مغازه، سایبان پارکینگ و سقف متحرک و …  می باشد. اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید برای اطلاع از شرایط نمایندگی های شهر خود از طریق لینک زیر اقدام نمایید. همکاران ما آماده مشاوره و ارائه خدمات به شما خواهند بود.

اخبارسایبانسایبان برقی

اجزای سایبان برقیانواع سایبان برقیبهترین سایبان برقیسایبانسایبان برقی

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *