سایبان برقی برای فست فود میامی

سایبان برقی برای فست فود میامی

سایبان برقی برای فست فود میامی


سایبان برقی برای فست فود میامی

سایبان برقی برای فست فود میامی توسط سایبان متین به اجرا رسیده است که می توانید مشخصات این پروژه را در زیر مشاهده نمایید :

نوع سایبان : برقی ، زنجیری

ابعاد : 5 متر

میزان بازشو :  3.50

نوع پارچه : PVC کره ای 

محل نصب سایبان : فست فود میامی واقع در تقاطع ستارخان و تاکستان

برای اینکه راجع به مشخصات این پروژه بیشتر بدانید با همراه باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چرا سایبان برقی از نوع زنجیری برای مغازه میامی استفاده شده است ؟

ممکن است با دیدن سایبان برقی زنجیری تعجب کنید و سوال بزرگی در ذهنتان بیاید که سایبان برقی زنجیری چیست؟ سایبان برقی زنجیری همان سایبان برقی ساده است ولی داخل بازوهای آن به جای سیم بکسلی و فنر ، زنجیر به کار رفته است که همین امر سبب مقاومت بالای سایبان برقی شما خواهد شد و در زمان وزش بادهای شدید از افتادگی سایبان برقی و صدمه دیدن به آن جلوگیری می کند . همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که هیچ نوع سر و صدایی در زمان باز و بسته شدن ایجاد نمی کند.

سایبان برقی از نوع زنجیری باعث می شود که سایبان شما بر اثر گذشت زمان دچار فرسودگی نشود ، هیچ تعمیری هم احتیاج نداشته باشد سالهای سال برای شما کار می کند. البته سایبان برقی که شرکت ما به شما عرضه می کنند از قطعات با کیفیتی استفاده می کند تا بتوانید سالهای سال از سایبان خود استفاده کنید. سایبان برقی برای مغازه ها بیشتر در معرض باد ، باران ، برف و … قرار می گیرد بهتر است از نوعی استفاده شود که بتواند برای طولانی مدت استفاده کنید.

مطالب پربازدید : 

سایبان برقی شیرینی فروشی

اجرای سایبان برقی  در رستوران مسلم

بررسی قیمت سایبان متحرک

سایبان برقی برای فست فود میامی-سایبان متین

پارچه سایبان برقی پی وی سی چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه پی وی سی یک پارچه ضد آبی است که از چند لایه تشکیل شده است و پی وی سی به دلیل موادی که زمان ساختش در آن به کار می رود طول عمر زیادی دارد بنابراین نیازی نیست که دوباره پارچه تهیه کنید این نوع پارچه برای سایبان مغازه بهترین است می تواند سالهای سال برای شما کار کند. ضد آب و ضد حریق بودن این نوع پارچه از جمله ویژگی های آن محسوب می شود و این نوع پارچه انواع و اقسام متفاوتی دارد که دست مشتری را در انتخاب هر مدلی که مد نظرش است باز گذاشته یعنی شما می توانید هر مدل سایبان برقی که می خواهید انتخاب کنید. نکته ی دیگری که در انتخاب این نوع پارچه بسیار مهم است این است که قیمت آن مناسب است ، محکم و سبک است ، موقع نصب  بسیار راحت نصب می شود.

پارچه پی وی سی کره ای طول عمر بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارد و بیشتر در ساخت سایبان از آن استفاده می شود. دلایلی که در بالا ذکر شد می تواند بیان گر دلیل استفاده از این نوع پارچه سایبان برقی مورد نظر شما باشد.

امکان چاپ تبلیغات ، لوگو ، شماره تماس ، اسم مغازه و هر چیز دیگری که بخواهید روی این نوع پارچه وجود دارد و نگران از بین رفتن تبلیغات خود از روی پارچه نباشید چون این نوع پارچه خاصیت ضد آب دارد باعث می شود که تبلیغات در اثر زمان از بین نرود پس اگر می خواهید تبلیغاتتان سالیان سال روی پارچه سایبان برقی بماند می توانید این نوع پارچه را از شرکت مورد نظرتان درخواست کنید.

ابعاد سایبان برقی برای مغازه چگونه در نظر گرفته می شود ؟

سایبان برقی که برای مغازه در نظر می گیرید باید به طوری باشد که تمام سطح جلوی مغازه را کامل پوشش دهد ، پس برای در نظر گرفتن اندازه ی سایبان برقی در مغازه می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید مشاوره ای که ما به شما ارائه می دهیم کاملا رایگان است در مشاوران ما به محل مورد نظر می آییم و میزان بازشو و ابعاد آن را به شما اطلاع می دهیم.

ابعاد سایبان برقی باید طوری باشد که ابعاد آن سطح کامل جلوی درب مغازه را پوشش دهد پس این نکته را در نظر بگیرید که حتما باید اندازه سایبان برقی کاملا سطح مورد نظر را از تابش آفتاب ، برف و باران و … پوشش دهد.

ابعاد سایبان برقی بستگی به نیاز شما مشتریان عزیز دارد ما اول نیاز شما را میسنجیم بعد ابعاد پیشنهادی را به شما اطلاع می دهیم و قیمت آن را هم می گوییم تا در صورت نیاز به مرحله ی ساخت آن برسیم.

مطالب پیشنهادی : 

سایبان چتری مدرن و ارزان

سایبان متحرک با مدرن ترین آپشن ها

سایبان برقی برای فست فود میامی-سایبان متین 02122361050
فایده سایبان برقی برای مغازه فست فود میامی چیست؟

اولین فایده ای که سایبان برقی برای مغازه فست فود می تواند داشته باشد این است که  محیطی دلنشین برای مشتریان فراهم کنند تا آنها بتوانند به راحتی غذای خود را میل کنند. از دیگر دلایلی که می توان ذکر کرد این است که آنها می توانند تبلیغات مورد نظرشان را روی پارچه سایبان به چاپ برسانند.

تبلیغاتی منحصر به فرد مشتریانی منحصر به فرد به همراه خواهد داشت. تبلیغات باعث می شود رستوران  یا فست فودی شما زودتر از آنچه که فکرش را بکنید معروف شود و حتی روی دست بسیاری از رستوران های دیگر هم بزنید و تنها نام شما ورد زبان بیشتر مردم شود البته بعد از تبلیغات کیفیت غذاهایی که به مشتریان می دهید هم ملاک است پس هم کیفیت را در نظر بگیرید و هم تبلیغات را تا مشتریانتان روز به روز بیشتر از دیروز شود.

از جمله مزایای دیگر سایبان برقی برای مغازه فست فود میامی این است که ظاهر مغازه را زیباتر کرده است و از رنگ بسیار مناسبی برای سایبان برقی خود استفاده کرده که همین رنگ سبب می شود مشتریان زیادی به مغازه ی آن جذب شود و شما را نسبت به مغازه های دیگر متفاوت تر نشان می دهد.

سفارش سایبان برقی از شما ساخت و نصب از ما 

هر نوع سایبان برقی که می خواهید از ما سفارش دهید تا ما به همان شکلی که خواستید به مرحله ی نصب و اجرا برسانیم تا از دیدن مغازه ی خود لذت ببرید.  سایبان برقی در هر مدل و هر نوعی که بخواهید را می توانید از ما سفارش دهید.

شرکت سایبان متین در سراسر شهر های ایران نمایندگی دارد پس نگران نباشید با نماینده های شهر خود در ارتباط باشید تا بهترین سایبان برقی را برای مغازه یا هر جایی که احتیاج دارید نصب کنید. برای سفارش و مشاهده ی نمایندگی شهر خود می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

اخبارپروژه سایبان برقیپروژه سایبان مغازهپروژه هاسایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان مغازه

سایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان مغازه فست فودقیمت سایبان مغازه

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *