سایبان برقی خفن

سایبان برقی خفن

سایبان برقی خفن


سایبان برقی خفن فقط همینجاس !

سایبان برقی های نسل جدید که اتوماتیک هستند و نیازی دیگر به نیروی دستی برای باز کردن و جمع کردن ندارند ، این روزها در بازار باب شده و روز به روز به مشتریانشان افزوده میشود. این سایبان برقی ها دیگر نیازی به تنظیم دستی ندارد و تنها با ریموت آن می توان حتی در فاصله 30 متری سایبان برقی را تنظیم کرد و در زاویه دلخواه از آن استفاده نمود. موتور سایبان برقی یکی از اجزای اصلی آن است و باعث سهولت در جمع کردن و باز کردن آن می شود.

سایبان متین هر آپشنی که شما بخواهید و قابل نصب بر روی سایبان برقی شما باشد برایتان به راحتی نصب خواهد کرد ، بنابراین میتوانید یک سایبان برقی با چند آپشن مختلف و کاربرد مختلف داشته باشید. مل افزودن چشمه های نوری به سایبان برقی برای ایجاد فضایی روشن.

خرید سایبان برقی خفن

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشور بزرگترین مجموعه تولید،عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد.

برای تماس با نمایندگی های متین میتوانید به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید تا از نمایندگی های سایبان متین اطلاع پیدا کنید و همچنین از کارفرمای آن منطقه مطلع شوید . همچنین برای مشاهده ی نمونه های کار شده توسط سایبان برقی متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای وصل شدن به نمایندگی شهرخود به  صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.
راه های ارتباط با فروشگاه متین :
02122361050
02122361051
 02122361052

اخبارسایبان برقی

سایبان برقیسایبان برقی خفن

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *