سایبان برقی چیست و موارد استفاده آن

سایبان برقی چیست و موارد استفاده آن

سایبان برقی چیست و موارد استفاده آن


سایبان برقی چیست و موارد استفاده آن

سایبان برقی این روز ها جلوی تمام فروشگاه ها و انواع مغازه ها می توانید ببینید. قبل از ساخت سایبان برقی سایبان های دستی وجود داشت که آن را به سختی با دست بازو بسته می کردند و زیاد مقاومتی در برابر تغییر آب و هوایی نداشت .

ولی با ساخت سایبان برقی آن سختی هایی که با سایبان دستی داشتید را نخواهی داشت زیرا شما می توانید با ریموت کنترلی به راحتی باز و بسته کنید حتی می توانید مقدار باز بودن آن را هم مشخص کنید و همچنین مقاوت زیادی در برابر گرما ، باران ، برف ، باد شدید ، دارد.

همچنین پارچه ی استفاده شده روی سقف سایبان برقی از جنس برزنتی ، فلکسی ، که قابلیت چاپ با وضوح بالارا می توان داشت که حتی می توان تبلیغات خود را بر روی این پارچه ها چاپ کرد که این کار برای جذب مشتری بسیار موثر است. چاپی که روی این نوع پارچه ها انجام می گیرد سریعا از بین نمی رود و کم رنگ نمی شود، برای مدتها باقی می ماند.

سایبان برقی را حتی می توانید در کنار استخر های ویلایتان و برخی از سایبان های جمع شونده که قابل حمل هستند هم می توانید کنار لب ساحل هم استفاده کنید. سایبان برقی مورد بسیار خوبی برای جلوگیری از آسیب به خودرو هایتان است و همچنین می توانید به عنوان پرده جلوی پنجره هایتان استفاده کنید.

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

سایبان برقی

سایبان اتوماتیک برقیسایبان برقیسایبان برقی چیست و موارد استفاده آنموارد استفاده از سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *