سایبان برقی چیست؟

سایبان برقی چیست؟

سایبان برقی چیست؟


مشخصات فنی سایبان برقی چیست؟

1- ارائه سایبان برقی در رنگهای متنوع که می توان با دکوراسیون محیط هماهنگ شود حتی به صورت تلفیقی از چند رنگ امکان پذیر می باشد.

2- جنسی که برای ساخت سایبان اتوماتیک به کار می رود بسیار مقاوم در برابر تمام عوامل طبیعی مانند آفتاب ، باد، باران ، برف و غیره می باشد.

3- سایبان برقی هنگامی که در حالت بسته قرار دارد نیاز به فضای اضافی در محل نصب شده ندارد.

4- می توانید با سیستم های هوشمند برقی ساختمان سایبان هماهنگ شود و همچنین در ریموت کنترل های خود مزایا و تنوع بسیار دارد.

5- موتور سایبان برقی از بهترین برند های اروپایی می باشد .

6- سایبان اتوماتیک براساس محلی که در آن استفاده می شود دارای ابعاد مختلف می باشد.

7- بر روی سایبان می توان برای تبلیغات آرم ها یا نوشته های مختلف را چاپ کرد.

مطالب پیشنهادی :

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم؟

سایبان برقی در ساختمان ویوا

از سایبان برقی چه استفاده هایی می توان کرد؟

با سایبان برقی و مشخصات فنی آن تا اینجا آشنا شدید و اینکه چقدر می تواند برای نقاط مختلف مفید باشد هم در این قسمت از مقاله می توانید آشنایی پیدا کنید.

سایبان متحرک را می توانید در نقاظ مختلف از منزل یا ویلا ، مغازه ، رستوران و … استفاده کنید برای پوشش هر محیط بازی میتوانید استفاده کنید و اینکه تمام محیط را کاملا پوشش دهید.

علاوه بر پوشش کامل محیط هم می توانید به تغییر دکوراسیون محیط مورد نظرتان کمک بزرگی بکنید و اینکه لازم نیست هزینه های بالایی بابت تغییر دکوراسیون به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند پرداخت کنید چراکه با یک هزینه ی بسیار مناسب می توانید محیط مورد نظرتان از این رو به آن رو بکنید.

همچنین می توانید به دوستان و آشنایانتان که در فکر تغییر دکوراسیون هستند پیشنهاد این کار را بدهید تا آن ها هم بتوانند در هزینه هایشان صرفه جویی کنند.

از جمله استفاده هایی که می توان از سایبان برقی کرد این است که میتوانید اوقاتی را بدون در نظر گرفتن تابش نور خورشید ، بارش باران و برف در کنار دوستانتان سپری کنید.

مخصوصا در کنار استخر خیلی عالی می شود که محیطی بدون آفتاب داشته باشید تا بعد از یک شنای حسابی به استراحت بپردازید بدون اینکه آفتاب سوخته شوید.

سایبان برقی چیست؟ - سایبان برقی
تبلیغات بر روی سایبان متحرک تاثیری دارد ؟

معمولا مغازه دار ها برای اینکه تبلیغات خودشان را انجام دهند از روش هایی پر از هزینه های بالا استفاده می کنند و ممکن است اصلا از آن همه هزینه ای که کردند جواب نگیرند.

بنابراین برای اینکه تبلیغات موثر و با نتیجه ی مثبتی داشته باشید می توانید آن را بر روی پارچه ی سایبان متحرک خود به چاپ برسانید.

هرچقدر تبلیغات مورد نظرتان جذاب تر باشد می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. تبلیغات موثر شما می تواند شامل لوگوی جذاب ، شعار تبلیغاتی موثر و … باشد که باعث جذب افراد رهگذر شود.

مخصوصا اگر تازه مغازه را باز کردید از این راهکار استفاده کنید تا نتیجه ی مثبتی بگیرید چون هزینه ی تبلیغات بسیار بالاست پس باید برای شروع کار از روش هایی استفاده کنید که هزینه ی مناسبی داشته باشند.

سایبان برقی به دلیل اینکه در معرض دید تمام عموم قرار می گیرد می توانید به راحتی مشتریانتان و همچنین درآمد روزانه تان بیشتر کنید.

همچنین با نصب ال ای دی و نور پردازی های رنگارنگ هم می توانید نظر افراد رهگذر را جلب کنید و اینکه تبلیغاتتان را که روی پارچه ی سایبان نصب شده جلوه ی بیشتری پیدا کند.

پیشنهاد مطالعه :

سایبان برقی رفیق روز های گرم

راجع به تجهیزات سایبان برقی میدانید؟

سایبان برقی چیست؟ - سایبان متین
برای نصب و سفارش سایبان اتوماتیک باید چه کرد ؟

برای اینکه سایبان اتوماتیک مورد نظرتان را سفارش دهید و نصب کنید می توانید خودتان اندازه گیری های لازم را بکنید و تبلیغات مورد نظرتان را هم میتوانید برای شرکت مورد نظرتان ارسال کنید تا آن ها روی پارچه ی سایبان برقی مورد نظرتان به چاپ برسانید.

همچنین میتوانید رنگ پارچه را هم خودتان انتخاب کنید ، اگر هم نمی توانید رنگ مناسبی در نظر بگیرید با مشاورین شرکت سایبان متین در ارتباط باشید.

جنس پارچه هم بسیار مناسب است که باید درست انتخاب شود و برای انتخاب درست لازم است به شرایط آب و هوایی منطقه ای که قرار است نصب شود دقت کنید.

در آخر هم باید شرکت مناسبی را در نظر بگیرید تا بتوانند یک سایبان برقی با کیفیت به شما ارائه کنند. شرکت سایبان متین با توجه به سابقه ی طولانی که دارد می تواند انواع سایبان متحرک : سایبان مغازه ، سایبان بالکن ، سایبان پارکینگ ، سایبان پاسیو ، سایبان چتری و .. را به شما عزیزان ارائه کند.

کافیست در هر جای ایران که هستید با ما در ارتباط باشید و نوع سایبان برقی مورد نظرتان را از ما درخواست کنید. برای اینکه با نمایندگان شهر خود آشنا شوید روی دکمه ی نمایندگی ها و برای سفارش و استعلام قیمت به طور مستقیم روی دکمه ی سفارش سایبان برقی کلیک کنید.

اخبارسایبان برقی

سایبانسایبان برقیسایبان متینسایبان مغازهقیمت سایبان برقیموتور سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *