سایبان برقی مورد استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها و فضاهای آزاد دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشد که باید در طراحی سایبان برقی مد نظر گرفته شود. شرکت سایبان برقی متین با تامین و ارائه بهترین نوع متریال و کیفیت سایبان برقی و با بیش از هشت سال سابقه حرفه ای در تولید و عرضه سایبان برقی توانسته است تا قیمت و کیفیت رقابتی در این صنعت را بوجود آورد.

در تولید سایبان برقی از نظر تکنیکی و فنی این موارد در نظر گرفته می شود :

جنس ورق پروفیل سایبان برقی می بایست استحکام مناسبی داشته و در مقابل تاب خوردگی و خم شدن مقاومت بالایی داشته باشد چراکه سایبان برقی پس از نصب در معرض باد و شرایط سخت محیطی قرار می گیرد. تعداد لایه های ورق پروفیل سایبان برقی حداقل دو لایه می باشد.

سایبان برقی دارای کاربرد مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و حتی تبلیغاتی می باشد. و نحوه باز شدن آن بصورت تاشو با سرعت بازشدن 28m/r  سانتیمتر بر ثانیه می باشد. عرض سایبان برقی تا حداکثر 6 متر و طول سایبان برقی تا حداکثر3 متر می باشد. ارتفاع سایبان برقی به در خواست مشتری تنظیم می گردد.

جهت مشخصات دقیق فنی شامل ولتاژ عملکرد،فرکانس،فاز عملکرد، نوع منبع تغذیه، سیستم های فرمان دکمه فشاری ریموت کنترل فتوسل کنترل با حسگر کنترل با کلیدو غیره می توانید با گروه فنی سایبان برقی متین ارتباط داشته باشید.پوشش نهایی سایبان برقی می تواند پودری الکترواستاتیک اکریلیک پی وی سی باشد که ضد آب مقاوم در برابر باد و طوفان عایق حرارتی عایق رطوبت می باشد.

سایبان های برقی متین دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش، تامین و تعمیر قطعات تعویض و تعمیر محصول به مدت 10سال،حمل نصب، آموزش، گواهینامه  ISO9001:2008 و استاندارد اروپا CE می باشد که تضمینی بر خدمات ما به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

سایبان برقی

سایبانسایبان اتوماتیکسایبان باغسایبان بالکنسایبان برقیسایبان برقی اتوماتیکسایبان برقی پرچینسایبان برقی تبریزسایبان برقی خودروسایبان برقی دو طرفهسایبان برقی قیمتسایبان برقی ماشینسایبان برقی متینسایبان برقی مغازهسایبان پارکینگسایبان پاسیونسایبان جمع شوندهسایبان خانهسایبان خودکارسایبان ریلیسایبان ساختمانسایبان ماشینسایبان متحرکسایبان متحرک استخرسایبان متحرک برای ماشینسایبان متحرک پارکینگسایبان متحرک تراسسایبان متحرک حیاطسایبان متحرک خودروسایبان مغازهسایبان منزلسایبان هوشمندسایبان ویلافروش سایبانقیمت سایبانقیمت سایبان اتوماتیک

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *