نصب سایبان برقی در فضاهای گوناگون

نصب سایبان برقی در فضاهای گوناگون

نصب سایبان برقی در فضاهای گوناگون


نصب سایبان برقی در فضاهای گوناگون

 

سایبان برقی که فراگیر شده و خوبی در همه جا قابل مشاهده هستند ، قابلیت اتوماتیک دارند.  سایبان برقی قابلیت حرکت و جا به جایی را به راحتی تنها با استفاده از ریموت را داراست و دیگر برای بازو بسته کردن آن نیازی به نیروی دستی نیست.

سایبان برقی که از آن در هر فضای باز که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد ، استفاده شده و به علت تفاوت فضا ها سایبان برقی ها نیز با هم تغییر پیدا میکنند.

مثلا سایبان برقی که در درب مغازه نصب میشود ، با سایبانی که در استخر های سرباز نصب شده تفاوت شایانی دارند. سایبان برقی ها که باعث جلوگیری از تابش مستقیم نور افتاب به محدوده تحت پوشش خود میشوند ، باعث جلوگیری از رطوبت باران و برف و همچنین گرد و خنک اضافی هوا میشوند.

با استفاده از سایبان برقی شما حتی میتوانید با چاپ روی سازه های آن مثل پارچه ، خدمات و محصولات خود را نیز به عموم معرفی کرده و یک المان تبلیغاتی نیز در پیش رو داشته باشید.

موتور سایبان برقی دارای اهمیت ویژه ای در ساخت این وسیله است. هرچقدر موتور سایبان برقی مطمئن تر و باکیفیت تر باشد طول عمر این وسیله بیشتر می شود.
مشخصات عمومی این قسمت از سایبان برقی شامل برق ورودی شهر، زمان کارکرد، توان و قدرت کشش و… باید پیش از خرید سایبان برقی مورد توجه قرار بگیرند.

شما میتوانید برای بهترین نوع سایبان برقی با مشاوران ما تماس گرفته تا مشورت های لازم را انجام داده و از مصاحبت با مشاوران مجرب ما بهره مند شوید.

تماس با سایبان متحرک و سقف برقی متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارسایبان برقی

سایبانسایبان اتوماتیکسایبان اتوماتیک برقیسایبان برقیسایبان برقی فروشگاهسایبان برقی مغازهسایبان جمع شوندهسایبان متحرکسایبان متحرک خودروسایبان متحرک فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *