سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟

سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟

سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟


سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟

سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟ این سوالی است که بیشتر خریداران سایبان مغازه دارند. اگر از آن دسته افراد هستید که به فکر تمیز کردن سایبان مغازه خود نیستید و یا در دسته قرار دارید که نمی دانید سایبان خود را چگونه تمیز کنید می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات لازم را کسب کنید. سایبان مغازه فضای مخصوصی برای صاحبان خود ایجاد می کند و همچنین به کمک سایبان می توان در برابر عوامل مختلف از خود محافظت کرد. سایبان هم همانند لوازم دیگر در معرض آلودگی قرار می گیرد و امکان کثیف شدن بالا می رود. شما به عنوان یک مغازه دار هر چند وقت یک بار به فکر تمیز کردن مغازه ی خود می افتید؟

قطعا شما حداقل هفته ای یک بار شیشه های مغازه را اسپری تمیز می کنید و کف مغازه را با جارو تمیز کنید اگر شما یک سایبان مغازه دارید یا قصد خرید آن را دارید باید بدانید که سایبان مغازه هم نیاز به تمیزی دارد تا بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد. اگر بخواهیم مهمترین وظیفه ی سایبان مغازه را برای شما بگوییم محافظت است با سایبان مغازه می توان در برابر عوامل مختلف از خود و مغازه محافظت کرد. اگر می خواهید سایبان مغازه به وظایفی که در اختیار دارد به خوبی عمل کند شما هم باید کمی به فکرش باشید.

شستشوی پارچه ی سایبان مغازه در اولویت است!

مهمترین قسمت از سایبان مغازه که می تواند در معرض آلودگی قرار بگیرد پارچه ی سایبان مغازه می باشد. پارچه ی سایبان مغازه بیرونی ترین قسمت سایبان می باشد که این پارچه می تواند در برابر عوامل مختلف از شما، از مغازه و هم از قطعات محافظت کند پس شستشوی این قسمت باید در اولویت اول قرار داشته باشد. فضولات پرندگان می تواند بر روی پارچه ی سایبان بریزد بدون آن که شما متوجه این موضوع بشوید. اگر این فضولات در دراز مدت بر روی پارچه ی سایبان مغازه قرار داشته باشند می تواند باعث از بین رفتن رنگ پارچه بشوند پس باید به این موضوع دقت کنید.

وقتی رنگ پارچه از بین برود تنها کاری که می توان انجام داد تعویض پارچه ی سایبان می باشد که خود این هزینه بر می باشد اما اگر می خواهید این هزینه ها را پرداخت نکنید به شستشوی پارچه اهمیت بدهید! برای شستشو همیشه نباید از مواد شوینده استفاده کرد بلکه می توان از تنها با آب خالی سایبان خود را بشویید. اگر نگران زنگ زدن قطعات سایبان هستید باید بگوییم که این قطعات از جنس آلومینیوم می باشد وسایبان مغازه یک محصول ضد زنگ می باشد.

در همین رابطه بخوانید:

مزایای سایبان چتری

سایبان برقی رفیق روزهای گرم

سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟ - سایبان

شستشوی سایبان مغازه را مرتبا انجام بدهید!

این که شما باید ماهی حداقل یک بار سایبان مغازه ی خود را بشویید شکی در آن نیست اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در سال دو بار باید با استفاده از مواد شوینده مناسب پارچه ی سایبان شستشو را انجام بدهید. این که می گوییم در ماه یک بار شستشو را انجام بدهید برای این است که بتوانید از مشکلات سایبان خود جلوگیری کنید. شما بهتر از هر کسی می دانید که سایبان شما در چه وضعیتی قرار دارد. اگر در نزدیکی شما درختی وجود دارد هر چند روز یک بار چک کنید شاخه یا برگی از درخت کنده نشده باشد و بر روی پارچه ی سایبان مغازه نیافتاده باشد.

شاخه ی درخت می تواند باعث پاره شدن پارچه ی سایبان شما بشود اگر که به تمیزی سایبان مغازه ی خود اهمیت بیشتری بدهید می توانید از سایبان خود سال های بیشتری استفاده کنید و کاربرد های بیشترین بهره را ببرید. اگر می خواهید به طور مرتب به شستشوی سایبان مغازه خود بپردازید بهتر است از یک ماه یک بار این کار را انجام دهید تا هم وقت شما گرفته نشود و هم سایبان شما طول عمر بیشتری داشته باشد.

مطالب پیشنهادی:

محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ و ساختار آن

سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟ - سایبان برقی

استفاده از محلول برای شستن پارچه ی سایبان مغازه

اگر می خواهید که پارچه ی سایبان شما دوام بالایی داشته باشد بهتر است از محلول مخصوص شستشو پارچه ی سایبان استفاده کنید اما اگر این محلول در دسترس نبود و یا هزینه بالایی داشت که شما قادر به پرداخت آن نبودید می توانید از محلول صابون و آب استفاده کنید. اگر شما به صورت مرتب با آب شستشو سایبان مغازه را انجام دادید اما پارچه تمیز نشد از این محلول می توانید استفاده کنید و مشکل را در کمترین زمان برطرف کنید. از فرچه سفت برای کشیدن بر روی سایبان استفاده نکنید زیرا باعث پارگی پارچه می شود در بازار فرچه های نرمی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و آلودگی های سایبان خود را از بین ببرید.

سفارش سایبان برقی با کیفیت

برای سفارش سایبان مغازه با کیفیت می توانید با شرکت سایبان برقی متین در تماس باشید. شرکت ما انواع سایبان از جمله سایبان برقی، سایبان مغازه، سایبان پارکینگ و… را تولید می کند. در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید با نمایندگی ها فعال سایبان برقی متین در تماس باشید و یک سایبان با کیفیت را سفارش دهید. شرکت ما علاوه بر فروش سایبان، ترمیم و تعویض سایبان را انجام می دهد. اگر سایبان شما دچار مشکل شده است با ما تماس بگیرید تا ما تیم خود را به محل موردنظر بفرستیم. برای ثیت سفارش سایبان مغازه بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

اخبارسایبانسایبان مغازه

تمیز کردن سایبان مغازهخرید سایبان مغازه ارزان قیمتسایبانسایبان مغازه ارزانقیمت سایبان مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *