سایبان مغازه فروشگاههای آلایان

سایبان مغازه فروشگاههای آلایان

سایبان مغازه فروشگاههای آلایان


سایبان مغازه فروشگاههای آلایان

سایبان مغازه فروشگاههای آلایان توسط تیم حرفه ای سایبان متین به اجرا در آمده است که سایبان برقی از نوع فنری است و در برای فروشگاه های زنجیره ای آلایان نصب شده است .

فروشگاه هایی مثل آلایان باید از داشتن یک سایبان مغازه بهره مند شوند،  به نظر شما چرا ؟ فرقی نمیکند فروشگاه یا مغازه ی شما چی باشد ، شما می توانید از وجود یک سایبان برقی بهره مند شوید. سایبان متحرک کمک بزرگی به شما خواهد کرد پس برای داشتن آن هرچه سریعتر اقدام کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر این موضوع را برای شما شرح دهیم.

چرا فروشگاه یا مغازه به سایبان برقی احتیاج دارد؟

از گذشته تا الان وجود سایه بان جلوی درب مغازه ها حضور موثری داشت و قبلا اگر ایدتان ابشد فقط مغازه ها و فروشگاه های خیلی اعیون میتوانستند سایبان مغازه داشته باشند ولی الان همه ی مغازه ها دارای سایبان مغازه هستند و هیچ فرقی نمی کند که آن مغازه اعیون است یا خیر.

پس هر فروشگاه یا مغازه ای احتیاج به سایبان برقی دارد حالا چرا؟ اگر به ظاهر مغازه دقت کنید میبینید که در روز های گرم تابستان آفتاب با شدت گرمای زیادی به داخل مغازه می تابد و به شما دهن کجی می کند شما هم از اینکه انقدر کولر مغازه را زیاد کردید و در آخر هر ماه قبض برق و آب سر به فک میکشید خسته شدید برای حل کردن این مشکل کافیست سایبان برقی نصب کنید. با نصب سایبان مغازه وقت آن رسیده که شما به آفتاب دهن کجی کنید چون دیگر نمی تواند با تابش مستقیمش باعث شود گرمای زیادی به داخل مغازه نفوذ کند و شما مجبور شوید آخر هر ماه هزینه های بالایی پرداخت کنید.

در فصل زمستان هم به همین شکل است از نفوذ سرما به داخل مغازه جلوگیری می کند همچنین از بارش باران و برف بر سر مشتری ها و خودتان که بعضی اوقات برای هواخوری به بیرون مغازه می آیید جلوگیری می کند .

پس با نصب سایبان مغازه یک سایبان امن و مطمئن برای مغازه ی خود تدارک ببینید. 

مطالب پر بازدید : 

سایبان متحرک مناسب و ارزان

طراحی سقف متحرک متفاوت

سایبان برقی فست فود میامی

سایبان مغازه فروشگاههای آلایان-سایبان متین

دلیل چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه چیست؟

دلیل اکثر مغازه ها برای چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه ی خود این است که می خواهند راهی ارزان و مقرون به صرفه باشد که بتوانند خود را به افراد بیشتری بسناسانند البته با چاپ تبلیغاتبه صورت عادی ممکن است شهرداری از آنها پولهای زیادی بگیرد ولی دیگر تمام شد نیازی نیست هزینه های بالایی پرداخت کنید می توانید به راحتی با چاپ هر نوع تبلیغاتی بر روی سایبان مغازه ی خود معروف شوید و فروش محصولاتتان صد در صد بیشتر میشود.

جلب اعتماد مشتری با چاپ تبلیغات روی سایه بان

اصولا مردم با دیدن نام مغازه و شماره تماس و … به راحتی می توانند به شما اعتماد کنند و از محصولاتتان خرید کنند و به مشتری دائم تبدیل شوند پس برای این افراد رهگذر را به مشتری های دائمی تبدیل کنید اولین راه این است که سایبان مغازه نصب کنید و بعد از آن چاپ تبلیغات که می تواند شامل هر چیزی باشد اقدام کنید. چاپ تبلیغات می تواند شامل لوگو ، شعار تبلیغاتی ، شماره تماس ، نام مغازه ، و …. باشد تا کسانی که با نام مغازه ی شما آشنایی ندارند بتوانند مغازه ی شما را ببیند و از نام مغازه ی شما آگاه شوند.

شاید با خودتان بگویید که وقتی سایبان مغازه در مواقعی که فروشگاه یا مغازه بسته است که فایده ندارد و ممکن است به دردی نخورد ولی این تفکر اشتباه است اگر به سایبان مغازه فروشگاههای آلایان دقت کنید میبینید که قسمت پایین پارچه سایبان نام مغازه و شماره تماس ذکر شده است همین موضوع باعث می شود که تبلیغات در هر صورتی خودش را نشان می دهد و باعث می شود افراید که تا الان حتی اسم مغازه ی شما را نمیدانستند و لی از محصولاتتان خرید می کردند حالا دیگر اسم فروشگاهتان را میداغنند و میتوانند به راحتی به دوستان و آشنایان خود شما را پیشنهاد کنند که بیایند و از شما خرید کنند همین موضوع باعث می شود که مشتریان دائم بیشتری پیدا کرده و روز به روز درآمدتان افزایش پیدا کند.

سایبان مغازه فروشگاههای آلایان-سایبان برقی متین

چرا سایبان برقی فنری برای مغازه مناسب است؟

اصولا بازوهای سایبان متحرک چند نوع است :

بازوهای فنری ، سیم بکسلی ، زنجیری.

اینکه برای سایبان برقی شما از چه نوع بازویی استفاده شود بستگی به آب و هوای آن منطقه دارد البته برای بیشتر مغازه ها از سایبان برقی با بازوهای فنری استفاده می شود زیرا مقاومت بالایی در برابر وزش بادهای شدید ، برف و باران و … دارد پس اگر شما با تیم حرفه ای در زمینه ی ساخت سایبان برقی در ارتباط باشید می توانید به راحتی از اینکه سایبان برقی شما حتی با وزش بادهای شدید هیچ مشکلی برایش پیش نمی آید.

پس با انتخاب یک شرکت مناسب برای ساخت سایبان برقی می توانید بهترین سایبان مغازه را داشته باشید بدون اینکه بعد چند سال نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشید.

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی شیرینی فروشی

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه

سایبان مغازه فروشگاههای آلایان-سایبان متین 02122361050

سفارش سایبان مغازه از شما ساخت و نصب از ما

هر نوع سایبان مغازه با هر تعداد و اندازه ای که بخواهید می توانید با تیم ما در ارتباط باشید. تیم سایبان متین می تواند بهترین سایبان برقی ، سایبان مغازه را خدمت شما عرضه کند. شرکت ما در جهت ساخت سایبانی امن و مطمئن بهترین ها را برای شما انتخاب می کند.

شرکت سایبان متین در سراسر ایران نماینده های فعالی دارد که می توانند به شما در این زمینه خدمات ارائه دهند برای اینکه نماینده های خود را مشاهده کنید کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا به راحتی نماینده های شهر خود را ببینید و برای اینکه استعلام قیمت سایبان مغازه ، سایبان برقی مورد نظرتان را از ما بگیرید می توانید روی دکمه ی استعلام قیمت سایبان برقی کلیک کنید.

اخبارپروژه سایبان اتوماتیکپروژه سایبان برقیپروژه سایبان مغازهپروژه هاسایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان مغازه

سایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان متحرکسایبان مغازهقیمت سایبان مغازه

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *