سایبان پارکینگ با قیمت کارخانه

سایبان پارکینگ با قیمت کارخانه

سایبان پارکینگ با قیمت کارخانه


سایبان پارکینگ با قیمت کارخانه ای

همانطور که میدانید در تمام فصول سال خودروها نیاز به سایبان دارند.
پارک کردن خودروها در نور مستقیم آفتاب در تابستان سبب ایجاد گرمای بسیار شدید در داخل خودرو می شود و در پاییز و زمستان با شروع فصل بارندگی خودروها دچار یخ زدگی و کثیف شدن بر اثر باران می شوند .

سایبان پارکینگ ها در دنیای امروزی امری ضروری می باشد . می دانید که بدنه ماشین ها بسیار ظریف می باشد و به نور خورشید حساس است . اگر شما مدت‌ زیادی ماشین خود را در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید به مرور زمان از مقاومت کاسته شده و در آن خوردگی ایجاد می شود.

اما خاصیت آفتابگیر بودن  سایبان پارکینگ تمام ماجرا نیست. شما با سایبان پارکینگ میتوانید خودرو خود را از شر رطوبت باران ، یخ زدگی بر اثر بارش برف ، فضولات پرندگان ، شیره درختان و گرد و خاک اضافی در هوا حفظ کنید.

این سایبان پارکینگ ها با توجه به این که باید ساعت های طولانی زیر نور آفتاب قرار بگیرند ،  امکان دارد در بارندگی و بارش برف و تگرگ های سنگین به آنها برخورد کند ، باید کیفیت مناسب و سازه محکمی را داشته باشند. سایبان پارکینگ ها دارای تنوع در رنگ ها و انواع است تا با فضای اطراف و سلیقه مشتری منطبق شود.

تصاویر به کار رفته در این متن از پروزه هایی است که توسط این مجموعه ساخته شده است . برای تماشای پروژه های بیشتر کلیک کنید

ویژگی پروژه:
پارچه انتخاب شده توسط کارفرما کد 210☝️
پارکینگ ?منزل آقای خداپرست
در سهروردی

ارتباط با ما

09121007732
مشاوره در واتساپ
مشاوره در تلگرام

اخبارپروژه سایبان پارکینگپروژه هاسایبان پارکینگ

خرید سایبان پارکینگسایبان پارکینگقیمت سایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *