سایبان پارکینگ محکم

سایبان پارکینگ محکم

سایبان پارکینگ محکم


سایبان مغازه محکم

سایبان پارکینگ در امروزه برای محیط های باز که افراد مجبور به پارک ماشین های خود در ساعات تابش آفتاب در فضای باز هستند ، به نوعی اجزای ضروری تبدیل شده است. اما خاصیت آفتابگیر بودن  سایبان پارکینگ تمام ماجرا نیست.

شما با  سایبان میتوانید خودرو خود را از شر رطوبت باران ، یخ زدگی بر اثر بارش برف ، فضولات پرندگان ، شیره درختان و گرد و خاک اضافی در هوا حفظ کنید. سایبان پارکینگ ها دارای تنوع در رنگ ها و انواع است تا با فضای اطراف و سلیقه مشتری منطبق شود.

سایبان پارکینگ ها میتوانند اتوماتیک باشند و دارای موتور توبلار برای جمع شدن و باز شدن به وسیله ریموت های مخصوص باشند. این نوع  سایبان پارکینگ ها نیازی به نیروی دستی نداشته و به راحتی ف بدون اتلاف وقت در زاویه مناسب نصب میشود.

اجزای بعدی  سایبان پارکینگ ها ، اسکلت های به کار رفته در آن است که طرح کلی  سایبان پارکینگ را تشکیل میدهد. این اسکلت های به کار رفته میتوانند فلزی یا آلیمینیومی باشند. میرسیم به مهمترین سازه  سایبان پارکینگ که پارچه به کار رفته در آن است. این پارچه ها دارای تنوع رنگی بسیار بوده و خاصیت آفتابگیری و عایقی را دارند. نوع پارچه ها بنا بر شرایط مشتری قابل تغییر بوده و میتواند تغییر کند.

قیمت سایبان پارکینگ با توجه به موارد بکار برده شده در سایبان پارکینگ دارد. خدمات سایبان پارکینگ ارائه شده در شرکت سایبان برقی متین به گونه ای است که در کمتر از یک روز بر رویی سازه کشیده خواهد شد.
سایبان متین با داشتن کادر فنی فعال و زبده و مشاورانی مجرب توانسته است در جهت انتخاب بهترین نوع سایبان پارکینگ وشناخت بهترین اجزا برای ارائه یک سایبان پارکینگ با کیفیت و محکم به مشتریان بهترین خدمات را ارائه داده و در حفظ آن ها بکوشد.

خرید سایبان پارکینگ محکم

سایبان متین در تمام شهر تهران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نمایندگی ها سایبان متین به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

☎️ 50 10 36 22 021
☎️ 51 10 36 22 021
☎️ 52 10 36 22 021
?  32 77 100 0912
39 17 35 22 021

مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

اخبارسایبان پارکینگ

سایبانسایبان پارکینگسایبان پارکینگ محکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *