تنوع رنگ و مدل در سایبان

تنوع رنگ و مدل در سایبان

تنوع رنگ و مدل در سایبان


تنوع رنگ و مدل در سایبان

در دنیای امروز به هر فضای بازی که نگاه کنید ، سایبان ها را مشاهده خواهید کرد. سایبان ها به منظور آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش اشعه های مضر خورشید و هم چنین جلوگیری از رطوبت برف و باران ، گرد و خاک اضافی هوا و گرم شدن شدید ناحیه تحت پوشش خود به کار میروند.

سایبان ها به طور عمده دو نوع دارند. سایبان های دستی و سایبان های برقی .

سایبان های برقی دیگر مثل سایبان های قدیمی برای باز و بسته کردن نیازی به نیروی دستی نداشته و به راحتی با یک ریموت قابل باز کردن و جمع کردن هستند. باید گوشه چشمی به این موضوع داشت که تنوع رنگی سایبان ها باعث شده است که کاربردزیبایی شناختی را هم دارا باشد و با مکان و فضای انتخاب شده هماهنگ بشود. تنوع رنگ و مدل در سایبان ، سبب شیک تر بنظر رسیدن منطقه تحت پوشش آنها شده است. همچنین اگر از آن برای مغازه و محل تجاری استفاده میکنید ، میتوانید با انتخاب رنگی عالی برای سایبان برقی ، محل تجاری خود را چشم گیر تر کنید. شما حتی میتوانید بر اساس محل تجاری خود رنگ سایبان را انتخاب کنید.

مثلا اگر برای یک محل تجاری اداری که محیطی سنگین دارد ، از یک سایبان شیک و ساده و البته سنگین برای ظاهر خود استفاده کنید. اما گر شما یک سوپر مارکت دارید میتوانید رنگی شاد و چشم گیر را برای سایبان در نظر بگیرید تا هم جلب توجه داشته باشد هم یک ظاهر شیک به مغازه شما بدهد. شما میتوانید برای انتخاب بهترین رنگ و مدل برای سایبان های خود با مشاوران ما مشورت کرده و با کمک آن ها ، بهترین سایبان ها را برای خود سفارش دهید.

تنوع رنگ و مدل در سایبان سایبان برقی مغازه

سایبان برقی با رنگ بندی متنوع و زیبا 

سایبان ها یک روکش ثانویه است که به نما و دیواره های ساختمان متصل میشوند. جنس سایبان معمولا از کرباس است و با فیبر اکریلیک، رشاته پلی استر و یا پنبه بافته میشوند. ممکن است روی سایبان را با لایه ای از وینیل پوشاند تا روی الیاف پلی ایتر را بپوشانند. برای سازه سایبان هم معمولا از فلز آهن یا فولاد و چوب استفاده میشود.

جای سایبان در برخی از انوع آن مانند سایبان چتری روی ایوان یا تراس و یا روی پشت بام است. برای این نوع از سایبان یک پایه در نظر گرفته میشود تا چادر روی آن نصب گردد. سایبان چتری را با توجه به فضا پهن و یزگ انتخاب میکنند تا بتواند به خوبی محل را پوشش دهد. نوع سایبان چتری را در رستوران ها و ویلا یا حیاط منزل خواهید دید.

تنوع رنگ و مدل در سایبان برای مغازه ها متفاوت است و معمولا روی یردر مغازه نصب میگردد. مغازه یا فروشگاه و ورودی هتل یا رستوران با این سایبان مزین میشود و میتواند برای آن محل برندسازی نیز انجام دهد. میتوانید روی سایبان خود نام و لوگو خودتان را داشته باشید تا با نصب سایبان تبلیغ کنید.

برای برخی مغازه ها سایبان را بزرگ و با عرض زیاد در نظر میکیرند تا بتواند قسمتی از پیاده رو را نیز پوشش دهد. این مورد بیشتر برای مغازهای کوچک اتفاق میافتد تا محلی برای انتظار مشتری یا پذیرایی از آنها فراهم شود. مزیت سایبان مغازه این است که میتوانید برای آن اقدام به نصب هیتر کنید و در زمستان هم از آن بهره مند شوید. سایبان در این حالت هم جلوی ریزش باران را خواهد گرفت و هم مکان گرمی برای نشستن مشتریان می باشد. در ساختمانهای تجاری سایبان میتواند به عنوان یک بیلبورد کار کند تا مشتریان راحت تر شما را بیابند.

مطالعه مطلب زیر را از دست ندهید :

چاپ تبلیغات خلاقانه برروی سایبان برقی

تنوع رنگ و مدل در سایبان

انواع کاربرد برای سایبان برقی 

سایبان برقی را میتوانید در خانه، محل کار، حیاط و پشت بام و … داشته باشید. تنوع رنگ و مدل در سایبان امکان این را برای شما به وجود می آورد تا در هرجایی که نیاز به سایه دارید از بالکن تا پاسیو اقدام به نصب سایبان برقی نمایید. مدل و طرح سایبان با توجه به محل مورد نصب و نیاز مشتری و براساس سلیقه او انجام میشود تا بتوانید با خیال آسوده از این وسیله استفاده کنید.

انواع کاربرد سایبان شامل :

سایبان پارکینگ برای جای پارک خودرو

– سایبان برای حایط منزل و آلاچیق

– سایبان ماشین تاشو

– سقف متحرک برای پارکینگ

سایبان چتری برای منزل و رستوران ها

سایبان برقی برای مغازه

– سایبان برای بالکن های کوچک یا تراس بزرگ

– سایبان برای پاسیو در محل کار و منزل

با نصب سایبان میتوانید تا مدت ها از ویژگی های آن استفاده کنید. از جمله ویژگی های خوب سایبان برقی باید به تضمین دوام و کارایی، آسیب ندیدن و مقاومت در برابر عوامل جوی، تنوع رنگ و مدل در سایبان و سهولت در باز و بست کردن.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

خرید سایبان چتری باکیفیت

سایبان برقی برای خانه

جنس قطعات سایبان برقی

تنوع رنگ و مدل در سایبان سایبان برقی پارکینگ

خرید و نصب سایبان برقی مناسب

اگر برای جلوگیری از تابش نور آفتاب در حیاط منزل یا محل کار خود به دنبال را حل هستید بهترین روش نصب سایبان است. اگر برای پارک ماشین یا موتور داخل حیاط با خیس شدن خودرو روبه رو هستید برای حل این مشکل سایبان برقی نصب کنید. شما میتوانید انواع سیابن را متناسب با مورد نیاز و سلیقه خودتان از شرکت سایبان متین سفارش دهید. محصولات تضمین شده و مقاوم هستند و تا مدت زیادی برای شما کار خواهند کرد. اگر سایبان شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد میتوانید از شرکت سازنده و همکاران ما کمک بگیرید. برای تماس و اطلاع از قیمت و شرایط فروش از طریق لینک درج شده با ما در ارتباط باشید.

اخبارسایبانسایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان چتریسایبان مغازهسایه بان برقیفروش سایبان برقینصب سایبان برقی

انواع سایبانسایبانسایبان برقیسایبان چتریسایبان مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *